خبرهای داغ:
مسلم امینی-فریدن
سردار عرب پور در اجتماع بزرگ بسیجیان فریدنی:
به مناسبت هفته بسیج، همایش بزرگ و باشکوه اقتدار بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج فریدن در محل سالن ورزشی کانون جوانان بسیج این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۳۹۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدن، در این برنامه که با ظرفیت بالغ بر سه هزار نفر از خواهران و برادران بسیجی این شهرستان در محل سالن ورزشی کانون جوانان بسیج و در هفته مبارک بسیج برگزار شد، شاهد حضور مسئولین و سایر اقشار مردمی بودیم و برنامه هایی چون ایراد خیر مقدم گویی سید فضل الله بهرامی-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن-، گروه سرود، هنرنمایی گروه زورخانه ای حضرت ابوالفضل(ع)اصفهان با حرکات ورزش پهلوانی و سخنرانی سردار عرب پور- فرمانده سابق لشکر مردم پایه امام حسین(ع)اصفهان- در این مراسم به اجرا درآمدند.

سردار عرب پور میهمان و سخنران ویژه این مراسم  عنوان کرد:بسیج یک واژه مقدس است که بر پایه دین مبین اسلام و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بنا شده است و بسیجی هم فراجناحی است و کاری به حزب و جناح ندارد و کارش را بر اساس شاکله مقدس خود دنبال می کند.

اصغر عرب پور گفت:انقلاب ما انقلاب مردمی است که به رهبری مرجع تقلید شیعه شکل گرفته است  و عَلَم انقلاب را همین مرجع بلند کرده است.

عرب پور در ادامه خاطرنشان کرد: همانطور که می دانید مراکز پشتیبانی رزمندگان در دفاع مقدس مساجد، حسینیه ها، هیئات مذهبی و همین مردم غیور بودند و در زمانی که چند کشور بر علیه ایران شده بودند ، همت کردند و به دنیا نشان دادند که قوه ایمان و اتحاد و باور به اصل نظام و ولایت فقیه می تواند معجزه بیافریند. اکنون نیز همین باورهای مردم است که از مهمترین عوامل ماندگاری و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است که باید تقویت شود و پاسخ اعتماد مردم را باید به خوبی داد.

وی افزود: هرکس برای مقابله با این نظام و مملکت که بوی دین و شهدا و ارزش های مقدس می دهد قدم بردارد، باید بسیجی وار از سد راه برداشته شود.

فرمانده سابق لشکر مردم پایه امام حسین(ع) تاکید کرد: ریشه فتنه های کشور تا کنون در خارج از کشور بوده و از سوی استکبار شروع شده است ،هرچند تعدادی مغرض و بی بصیرت در داخل کشور به آن دامن می زنند، ولی من از این تریبون تاکید می کنم که این بسیج و تفکر بسیجی است که با هوشیاری تمام این قنته ها را خنثی کرده و می کند.

اصغر عرب پور با اشاره به اینکه عرصه های فعالیت بسیج حد و مرز نمی شناسد گفت: بسیج در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی، علمی، فرهنگی، پژوهشی و غیره چشم و گوش به فرمان ولایت ورود پیدا می کند و آنگونه که بایسته و شایسته است کار را به سر انجام می رساند.

سردار عرب پور در پایان بیان کرد: انقلاب اسلامی در دورانی قرار گرفته است که وظیفه خطیری بر عهده تک تک ماست و خدا را شاکر هستیم که عمر ما را در دورانی قرار داد که عضوی از انقلاب و ایران اسلامی و سربازی برای ولایت باشیم.اینکه امروز یهودیان و صهیونیست ها تلاش می کنند بر علیه نظارم ما اقداماتی انجام دهند،نشان دهنده این است که مسیر این کشتی مسیر درستی است که باب میل استکبار جهانی و معاندین این نظام و انقلاب نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها