خبرهای داغ:
همزمان با سومین روز از هفته بسیج یادواره 47 شهید حوزه نبی اکرم عبدالله کرده بخش خلیفان مهاباد در روستای سیاهقول این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۳۷۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، بخشدار خلیفان مهاباد در این ویژه برنامه ضمن تبریک ایام ولادت نبی مکرم اسلام و فرا رسیدن هفته بسیج بر اهمیت حفظ وحدت در جامعه تاکید کرد و افزود: امروز دشمنان اسلام تفرقه افکنی را به عنوان اصلی ترین حربه ضربه زدن به اسلام بر گزیده اند و هر روز با اشکال جدید در صدد ایجاد افتراق در بین مسلمانان هستند.

علی بیژنفر بسیج را به عنوان یک از مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: ملت ما در سایه وحدت و خودباوری روزهای بسیار سختی را پشت سرگذاشته و به دلیل شرایط خاص منطقه ای و آرمان های والای انقلاب اسلامی در حق خواهی و مبارزه با مستکبران همیشه مورد هجمه دشمنان واقع شده است اما انقلاب مردمی و نظام اسلامی سبب شده کشورمان از کوچکترین گزندی در امان باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد به عنوان در این برنامه ضمن اشاره به تقارن هفته بسیج امسال با هفته وحدت ،  بسیج را ثمره انقلاب و نشات گرفته از قران کریم دانست و افزود: پیامبر اکرم(ص) با بسیج مسلمین در برابر کفر ایستادگی کردند و از دین خدا دفاع کردند و امام خمینی (ره)  نیز با تاسی از سیره رسول خدا (ره) فرمان تشکیل بسیج برای ایجاد اتحاد و انسجام در جامعه را صادر کرد.

حجت الاسلام سید نظری با بیان این نکته که متاسفانه امروز برخی از دولت های متحجر منطقه که داعیه مسلمانی و حامی حرمین شریفین را دارند به گاو شیردهی برای تغذیه مستکبران خصوصا امریکا تبدیل شده اند گفت: وحدت تنها راه چاره است و این فرمان الهی است که انسان ها بالاخص در جامعه اسلامی باید با هم متحد و همگام باشند.

در پایان این مراسم از خانواده های شهدای گرانقدر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات