سرهنگ فولادی گفت: بسیج، امروز علاوه بر اینکه سنگرگاه مستحکم انقلاب اسلامی است، بلکه در تمام جهان بخصوص در کشورهای اسلامی با ظلم و استکبار مبارزه می کند و یار و یاور مظلومان است.
کد خبر: ۹۰۸۱۳۶۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ فولادی ، فرمانده سپاه ناحیه ایلام، در همایش بزرگ گشت های رضویون در هفته بسیج، ضمن تبریک هفته وحدت و هفته بسیج، گفت: بسیج ، یکی از معجزاتی بود که امام(ره) با نگاه بلند و آرمانی خود ، در نظام جمهوری اسلامی بنا نهاد.

وی بیان کرد: شجره بسیج، شجره ی معنوی و ارزشمندی بود که انقلاب اسلامی را به ساحل امنیت و آرامش رساند.

سرهنگ فولادی افزود: امام (ره) زمانی شجره نورانی بسیج را بنا نهاد که هنوز ساختار حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران به طور کامل مستقر نشده بود و مشکلات زیادی در کشور وجود داشت و استکبار جهانی توطئه های گوناگونی را بر علیه  نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی کرده بود تا بتواند نظام مقدس را ساقط کند.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام ، اظهار کرد: بسیج، امروز علاوه بر اینکه سنگرگاه مستحکم انقلاب اسلامی است، بلکه در تمام جهان بخصوص در کشورهای اسلامی با ظلم و استکبار مبارزه می کند و یار و یاور مظلومان است.

وی ، با اشاره به نقش سازنده بسیج، در پیروزی محور مقاوت ، عنوان کرد: امرزو در بسیاری از کشورها ، تفکر بسیج ، نقش سازنده دارد و کشورهای اسلامی با الگو برداری از این تفکر مقدس به دنبال تحقق اهداف خود در مبارزه با مستکبران هستند.

سرهنگ فولادی بیان داشت: امروز ، آگاهی و بیداری کشورهای اسلامی و شکل گیری محور مقاومت در برابر استکبار جهانی ، به برکت تفکر بسیج است.

وی افزود: تحولات چند سال اخیر که در منطقه خاورمیانه بخصوص در کشورهای سوریه ، عراق ، لبنان   و یمن به وجود آمده است نشأت گرفته از تفکر مقدس بسیج است.

 

ارسال نظرات