مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در گفتگو با «بسیج» ؛
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) به نقش مهم بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی گفت: بسیج پرچمدار نظام اسلامی و عنصر حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است .
کد خبر: ۹۰۸۱۳۵۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام شیرزادی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در گفتگو با بسیج اظهار داشت : بسیج مجموعه‌ای است که در آن پاک‌ترین انسان‌ها و فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت دور هم جمع شده‌اند و در واقع به تعبیری دیگر بسیج و بسیجیان پرچمدار نظام جمهوری اسلامی ایران و حافظ ارزشها و آرمانهای ناب انقلاب پایدار اسلامی هستند.

بسیج پرچمدار نظام اسلامی و عنصر حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است

وی با توجه به اهمیت بسیج مستضعفین و تبیین آن در کشور و جهان، گفت: استکبار جهانی با درک جایگاه و تاثیرگذاری فرهنگ بسیجی در جامعه همواره با توطئه های داخلی و خارجی تلاش دارد اهداف بسيج را هدف قرار دهد.

حجت الاسلام شیرزادی با اشاره به فرمايش رهبر فرزانه انقلاب كه بسیج به عنوان یک ذخیره پایان ناپذیر برای نظام و انقلاب است ، افزود : اگر به تاریخ پرفروغ انقلاب و نظام اسلامی نگاهی باندازیم خواهیم دید که رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی از صدر تاکنون داشتن تفکر بسیجی و بسیجی‌گونه زندگی کردن است و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با بنا نهادن بسیج در واقع حافظ و نگهبانی برای این انقلاب عظیم تعریف کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) هفته بسیج را فرصتی مغتنم دانست تا با نگاهی به عملکرد خود دریابیم در دهه چهارم انقلاب چقدر توانسته‌ایم به استقرار اخلاق بسیجی و مرام بسیجی در  جامعه دست پیدا کنیم .

وی نواخته شدن زنگ بسیج در مدارس، راه اندازی سایت های اطلاع رسانی پایگاه های مقاومت بسیج سراسر شهرستان، برپایی تئاتر بسیج، نشست های روشنگری، همایش عفاف و حجاب و آئين تجلیل از کارمندان و کارگران نمونه بسیجی، همایش بزرگ اقتصاد مقاومتی و تعالی کشاورزی، برپایی ایستگاه صلواتی آش نظری دو هزار و 500 نفری و گردهمایی خانوادگی با محوریت تربیت پایدار را از دیگر برنامه های شاخص هفته بسیج ناحیه امام سجاد(ع) اشاره کرد .

 

 

خبرنگار بسیجی : فرهادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها