معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین برنامه فرهنگی بسیج در زمینه بحث‌های اجتماعی، رسیدگی به معضلات اجتماعی و حل مشکلات مردم است.
کد خبر: ۹۰۸۱۳۵۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب رسیدگی به معضلات اجتماعی و حل مشکلات مردم مهمترین برنامه فرهنگی بسیجاسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: برنامه‌های فرهنگی بسیج در برخی از محلاتی که در حاشیه شهر‌ها هستند و مشکلات اجتماعی دارند از چند سال گذشته آغاز شده و الان این برنامه‌ها اوج گرفته است.
سردار نقدی افزود:برخی از پدیده‌های اجتماعی به علت نبود پیوست فرهنگی برخی طرح‌ها شکل گرفته و بسیج برای سامان دادن به زندگی افرادی که دچار آسیب شدند وارد عمل شده است.
وی گفت: طرح شهید بهنام محمدی یکی از برنامه‌های دیگر فرهنگی بسیج است که برای انسجام بیشتر فعالیت‌های بین مدرسه و مسجد اجرا می‌شود.
سردار نقدی ادامه داد: معرفی الگو‌ها و اسوه‌های بسیج در قالب کنگره‌های شهدا، یادواره‌های شهدا و نشر فیلم‌ها و آثار شهدا از دیگر برنامه‌های فرهنگی بسیج است.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:وقتی الگوی مجسم جلوی فرد بسیجی باشد خود به خود به سمت آن حرکت می‌کند و میتواند راه هدایت را پیدا کند.
سردار نقدی اضافه کرد: انتقال تجارب چهل ساله انقلاب به نسل جوان در دستور کار است که در یکی دو ماه آینده این موضوع مدون و منتشر می‌شود.
وی گفت: استقبال جوانان از بسیج بسیار خوب است و با وجود گذشت چهل سال از انقلاب و تهاجم گسترده فرهنگی دشمن، اما جوانان ما همچنان به ارزش‌های الهی پایبند هستند.
ارسال نظرات