فرمانده انتظامی استان در بیستمین همایش فرماندهان انتظامی استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳ تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد این درحالی است که این میزان در مدت مشابه پارسال ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم بوده است.
کد خبر: ۹۰۸۱۳۲۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱
سردار انصاری افزود:بشترمواد مخدر کشف شده در محور‌های مواصلاتی فارس به استان و محور‌های خروجی استان به اصفهان، تهران، چهار محال بختیاری و خوزستان بوده است.
وی با اشاره به رتبه نخست استان در بحث پیشگیری از وقوع جرم و نزاع‌های دسته جمعی گفت:مبارزه با قاچاقاق کالا و ارز، مبارزه با هرگونه تجمع غیر قانونی، مبارزه با مواد مخدر، بالا بردن سطح آمادگی یگان امداد و کلانتری‌ها برای مبارزه جدی با مخلان نظم وامنیت مردم از مهم اولویت‌های نیروی انتظامی است.
سردار انصاری با اشاره به کاهش ۴۰ درصدی تصادفات جاده‌ای درون شهری افزود:نیروی انتظامی با حضور فیزیکی و ملموس در محور‌های مواصلاتی و در محور‌های حادثه خیز در صدد کاهش تصادفات جاده‌ای است.
مسئول دفترنظارت شورای نگهبان در استان نیز در این همایش به نقش نیروی انتظامی در امنیت و آسایش جامعه اشاره کرد و گفت:در جامعه‌ای که دشمان شبانه روز در تلاش برای نا امن جلوه دادن آن هستند، حفظ امنیت و آسایش مردم مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است. افزایش ۲۰ درصدی کشف مواد مخدر
حجت الاسلام والمسلمین خرم روز با بیان اینکه قانون گرایی، اقتدار، محبت و صمیمیت مطالبه مردم از نیروی انتظامی است افزود:امنیت انتخابات، شعب اخذ رای، عوامل اجرایی و نظارتی مرهون تعامل نیروی انتظامی با دیگر نهاد‌ها است.
ارسال نظرات