خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان در جمع کارکنان سپاه ناحیه شاهرود حاضر و در شورای مدیران این نهاد شرکت کرد.
کد خبر: ۹۰۸۱۳۱۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست فرماندهی سپاه استان با شورای مدیران سپاه ناحیه شاهرود در سالن جلسات شهدای مدافع حرم این ناحیه برگزار شد.
در این جلسه سرهنگ پاسدار جواد عبیری به ارائه گزارشی از فعالیت های ناحیه و اقشار بسیج پرداخت و بر پیگیری برنامه های ابلاغی و ابتکاری بسیج در حوزه های مختلف فرهنگی بهداشتی درمانی سازندگی و عمرانی اشاره کرد.
حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود نیز در سخنانی با بیان اینکه پیامبر سه دسته را بیان می کند که ما امروز این طور عمل کنیم مور رحمت خدا قرار می‌گیریم و حساب روز قیامت آسان و بهشتی هستیم گفت: اول کسی نگاه عطا داشته باشد در صورتی که به تو داده نشده و کسی که از تو بریده و تو ارتباط برقرار کنی و کسی که به تو بدی کرده تو خوبی کن و در بسیج خیلی خوب است که اجرا شود.
وی افزود: رویش های انقلاب را باید نگاه کرد که رهبری تاکید دارند و این همه نیروی انسانی در انقلاب شکل گرفته است.
در این جلسه مدیران و فرماندهان و معاونت های سپاه ناحیه شاهرود به ارائه گزارش کار معاونت ها و اقشار بسیج در راستای فعالیت هایشان پرداختند.
دامغانی مسئول دفتر حمایت سپاه شاهرود در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت های این دفتر گفت: در سال بیش از ۱۵۰۰ مراجعه کننده داریم و ۷۰ پرونده رسیدگی و منجر به صدور حکم می شود که حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران و بسیجیان است اما دیده نمی شود.
در این نشست فرماندهی سپاه استان بر حفظ انسجام و هم افزایی در مجموعه بسیج و سپاه و حضور بسیجیان در صحنه و اجرای برنامه ها و مسجد و محله محوری تاکید کر و توصیه‌هایی به مدیران داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها