فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار:

مردم کشورهای دیگر از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته و در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند

خبرگزاری بسیج: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار گفت: بسیج شکل گرفته از آحاد مختلف مردم و خدمت به مردم افتخار بسیج است.
کد خبر: ۹۰۸۱۳۱۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۹

به گزارش روابط عمومی سپاه شهریار؛ سرهنگ یامینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته بسیج ، برنامه های این هفته و دستاوردهای بسیج در عرصه سازندگی را تشریح کرد.

سرهنگ امین الله یامینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته بسیج،برنامه های این هفته و دستاوردهای بسیج در عرصه های مختلف و در حوزه های سازندگی تشریح کرد.

وی افزود: در نقاط دیگر جهان امروز شاهد هستیم که نیروهای مردمی با الگوگیری از بسیج انقلاب اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده اند که منجر به شکل گیری نیروهای مقاومت حزب الله لبنان، مقاومت مردمی در فلسطین، انصارالله یمن و حشدالشعبی در عراق و سوریه شده است.

یامینی گفت: با آغاز هفته بسیج از تاریخ ۲۹ آبان تا ۵آذر، روزهای هفته بسیج به یکی از خدمات بسیج در عرصه های مختلف نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهریار اظهار داشت: تشکیل شجره طیبه بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و نقش آن در اتفاقات مهم سیاسی اعم از جریان ضد انقلاب در کردستان، سیستان و بلوچستان، حضور افتخار آفرین در دفاع مقدس، فعالیت در عرصه سازندگی، محرومیت زدایی از مناطق محروم، خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان و دستاوردهای علمی و فن آوری نقش پر رنگ و مؤثری را ایفا نموده که موجب تأثیرگذاری در عرصه انقلاب گردیده است.

وی به تشریح برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان شهریار پرداخت و گفت:  برگزاری۶۱نشست روشنگری در سطح مدارس و دانشگاه ها، برگزاری یادواره شهدا با عنوان آبروی محله در سطح محلات خانواده شهدا ودر جوار منازل و قبور خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال و فوتبال و تیراندازی در سطح محلات٬مدارس و دانشگاه  ها، سخنرانی و ارائه دستاوردهای بسیج و انقلاب اسلامی در سنگرهای نماز جمعه، برگزاری اردوهای جهادی در قالب ۴۰گروه جهادی در ۱۰نقطه از سطح شهرستان(بهداشتی و درمانی)، -برگزاری همایش تقدیر از بسیجیان نمونه، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح شهرستان، برگزاری محفل انس با قرآن در امام زاده اسماعیل(علیه السلام)،(تقدیر از قاریان برجسته شهرستان شهریار) بخشی از برنامه هفته بسیج در شهریار است.

ارسال نظرات