خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قزوین گفت: تجلیل از مقام شهدا ، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با جانفشانی مانع از تصرف خاک کشور عزیزمان به دست بیگانگان شدند از کوچکترین وظایف ماست.
کد خبر: ۹۰۸۱۲۹۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته بسیج، بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین، شهرداری و شورای شهر اقبالیه و جمعی از مدیران این شهر با حضور در مزار شهدای شهر اقبالیه ضمن قرائت فاتحه و تجدید میثاق با آرمان های شهدا به غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای والامقام پرداختند.
در این مراسم حسین عدالتی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین ضمن خیرمقدم به مسئولین و مدعوین، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد شهدا به بیان گوشه هایی از خصوصیات بارز این شهیدان والامقام پرداخت.
وی خاطر نشان کرد: تجلیل از مقام شهدا ، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با جانفشانی مانع از تصرف خاک کشور عزیزمان به دست بیگانگان شدند از کوچکترین وظایف ماست.
عدالتی یادآور شد: گرامی میداریم یاد شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم به شهید مدافع حرم جاوید الاثر شهر اقبالیه شهید ذکریا شیری که درود خدا بر او رزمندگان و مدافعان حرم که با غلبه بر عوامل استکبار داعش جنایت کار توانستند از حریم اهل بیت ع دفاع کردند.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها