خبرگزاری بسیج: فرمانده بسیج وزارت نیرو، از برگزاری دو نمایشگاه تخصصی صنعت آب و برق و انرژی در مهر و آبان ماه امسال و انتشار ده ها کتاب و 50 اختراع قطعات، لوازم و تجهیزات تولید و توزیع نیروگاهی توسط بسیجیان وزارت نیرو خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۱۲۸۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهندس داوود طارمی در پنجمین همایش بسیجیان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، که در محل سالن همایش های شهید جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در شهرری برگزار شد، با تبریک هفته بسیج و هفته وحدت، خاطرنشان کرد: شرایط کشور به گونه ای است که هیچ تهدیدی متوجه کشور نیست و حتی امنیت برخی کشورهای حاشیه به حضور ما بستگی دارد.

نصب پنل های خورشیدی در300 واحد مسکونی 200 روستای محروم

وی با اشاره به دستاوردهای بسیجیان وزارت نیرو، اظهار داشت: برخی شرکت های خصوصی حاضر به عقد تفاهم نامه هایی با مخترعان بسیجی شده اند که این موضوع مایه مباهات وافتخار ما به بسجیان است. وی ادامه داد: اواخر سال گذشته بسیج وزارت نیرو بحث توسعه انرژی از طریق پنل های خورشیدی را مطرح کرد که این طرح مورد موافقت سازمان بسیج قرار گرفت و مقرر شد 2000 نفر از بسیجیان وزارت نیرو در 200 روستای محروم کشور 300 واحد مسکونی را تا پایان سال به پنل های خورشیدی مجهز کنند . همچنین سال آینده حداقل 30 هزار نیروگاه کوچک خانگی و واحدهای کشاورزی به پنل های خورشیدی مجهز خواهند شد.

وی با قدردانی از مهندس رحیمی مدیر و پرسنل شرکت برق منطقه ری، اظهار داشت: ما در جلسات شرکت های مناطق استان تهران گزارشات را معطوف به منطقه ری می کنیم و فعالیت های شهرستان ری به عنوان الگو و پایلوت به سایر مناطق اعلام می شود و اقدامات این منطقه را به سایر شهرستان ها توصیه می کنیم.

وصیت شهید: ما از حلالش گذشتیم شما هم در شرایط موجود از حرامش بگذرید

طارمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بسیج تکلیف محور است و تلاش می کند کار خوب با کیفیت بالا انجام دهد. وی توصیه کرد: با تفکر و روحیه بسیجی کار کنید و نیروی تراز انقلاب را پرورش دهید، فرهنگ ایثار و شهادت ترویج شود، تجلیل و سرکشی از خانواده شهدا، فراموش نشود. وی با تاکید بر مطالعه وصیت نامه های شهدا به عنوان گنجینه های انقلاب و دوران دفاع مقدس، گفت: یکی از شهدا در وصیت نامه خود اعلام کرده بود که ما در شرایط موجود از حلالش گذشتیم شما هم از حرامش بگذرید. طارمی خطاب به کسانی که موجب اخلال در اوضاع اقتصادی کشور در ماه های اخیر شده اند، گفت: کسانی که جو روانی در بازار ایجاد کرده اند و به معیشت مردم صدمه زده اند باید توبه کنند.

وی با بیان بخشی از وصیت نامه شهید چیت ساز در شب عملیات، گفت: آن شهید بزگوار گفته بود کسی می تواند از سیم خاردار بگذرد که از نفس خودش بگذرد.  این آموزه ها باید در زندگی شخصی ما هم مورد توجه قرار بگیرد. فراموش نکنیم خون های گرانقدری پای درخت نظام ریخته شده که ما باید امروز از آن پاسداری کنیم.   

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در مباحث اقتصادی و ایجاد جنگ روانی آسیب هایی متوجه کشور شد  که اگر بسیج در این زمینه به موقع آرایش جنگی می گرفت دچار مشکل نمی شدیم اما خوشبختانه با تدابیر مقام معظم رهبری در چندین جلسه مواردی احصاء شد. وی افزود: ما در مجموعه بسیج با تعاملاتی که با سردار غیب پرور فرمانده بسیج مستضعفین داشته ایم توفیقات خوبی داشته ایم و در طول دو سال و اندی مشارکت خوبی هم در سطح مدیران ارشد، هم مدیران میانی و مدیران عملیاتی داشته ایم و بسیج در همه عرصه ها کارکرد و رویکرد خوبی داشته است.

وی با تجلیل از بسیجیان اظهار داشت: همه همکاران در صنعت آب و برق کشور با تفکر بسیجی کار و تلاش مضاعف می کنند و همین تفکر و فرهنگ بسیجی موجب شد آمریکا در بحث تحریم های نفتی عقب نشینی کند و این اتفاق نمی افتاد مگر اینکه مسئولان ما دشمنان را متوجه تبعات این اقدام آمریکا و بحث صادرات نفت در تنگه هرمز کرده باشند که در این صورت قمیت نفت به 400 دلار می رسید و خیلی از کشورها هم دچار مشکل می شدند و این ابتکار عمل و توان قدرت بازدارندگی ما بود که توانستیم آمریکا را از سیاست های تحریم نفتی عقب برانیم.

ارسال نظرات