خبرهای داغ:
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

بسیج یک تفکر و اندیشه جریان‌ساز دینی است

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: بسیج یک تفکر و اندیشه جریان‌ساز دینی است که از صدر اسلام وجود داشته که باید بسترسازی کند که همه آحاد مردم در این تفکر باشند.
کد خبر: ۹۰۸۱۲۸۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷

بسیج یک تفکر و اندیشه جریان‌ساز دینی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری در همایش خادم الشهدا تشکل‌های مردم نهاد، خیرین و واقفین حوزه جهاد و شهادت استان همدان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: هر مسئولی بسیج را یک تشکل ببیند دچار اشتباه شده است چراکه بسیج یک تفکر و اندیشه جریان‌ساز دینی است که از صدر اسلام وجود داشته که باید بسترسازی کند که همه آحاد مردم در این تفکر باشند.

وی افزود: از ویژگی‌های بسیجی زمان جنگ این بود که صدها دلیل داشت که به جبهه نیاید اما آنها را پشت سر می‌گذاشت و در جبهه حضور پیدا می‌کرد.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: بسیجی‌تر از بسیجی مادر او است، احساس مادری را زیر پا می‌گذارد و اجازه می‌دهد فرزندش در جبهه حضور پیدا کند .

وی تصریح کرد: بسیجی در سخت‌ترین شرایط از آرمان‌هایش دست برنمی‌داشت و حدود الهی را زیر پا نمی‌گذاشت.

سردار ظفری ابراز داشت: انقلاب اسلامی شاکله و بنیان حکومت اسلامی است، نباید بگذاریم ارزش‌ها تبدیل به ابزار شود، شهید و بسیج سرمایه ملی ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات