حجت‌الاسلام علی شیرازی عصر امروز در مراسم نخستین یادواره شهید مدافع حرم علیرضا نظری در مسجد امام خمینی (ره) شهرک شهید انصاری رودسر مقام شهدا را عالی خواند و اظهار کرد: امام راحل راه و رسم شهادت را برای ما ترسیم کرد.
کد خبر: ۹۰۸۱۲۶۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از رودسر، حجت‌الاسلام علی شیرازی عصر امروز در مراسم نخستین یادواره شهید مدافع حرم علیرضا نظری در مسجد امام خمینی (ره) شهرک شهید انصاری رودسر مقام شهدا را عالی خواند و اظهار کرد: امام راحل راه و رسم شهادت را برای ما ترسیم کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بسیج جهانی اسلام شکل‌گرفته است افزود: پیروان امام راحل در سراسر دنیا دست‌به‌دست هم داده‌اند و جبهه‌ای ایجاد کرده‌اند که قدرتمندان و زورگویان عالم نمی‌توانند در مقابل این قدرت کاری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران به تلاش دشمنان انقلاب برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی این 40 سال اشاره و تصریح کرد: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا از قدرت امروز ایران اسلامی وحشت و واهمه دارد و تلاش می‌کند تا با انواع توطئه‌ها نظام جمهوری اسلامی را بشکنند اما ملت ایران در برابر این توطئه‌ها مقاوم‌تر و محکم‌تر ایستاده و تحریم‌ها را پشت سر می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا، انگلیس و فرانسه باتربیت نیرویی به نام داعش، قداست امت اسلامی سوریه و داعش را مورد تهدید قرارداد گفت: جرم مردم عراق و سوریه دفاع از جبهه مقاومت و حمایت از جمهوری اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) بود.

شیرازی ملت ایران را عزتمند خواند که در برابر انواع تهدیدها، تحریم‌ها و ارعاب و کشتن دشمن شجاعانه ایستادند تا نتواند به اهداف خود برسد و بیان کرد: شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم مانند شیر در مقابل دشمن ایستادند و جنگ را به سخره گرفتند و امروز به‌عنوان الگویی برای ملت‌های آزاده جهان تبدیل‌شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهدایی مانند شهید نظری که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و برای دفاع از دین، ارزش‌ها و حریم اهل‌بیت (ع) به سوریه رفتند تا به شهادت رسیدند اظهار کرد: باید به دنیا نشان دهیم ما پای حریم و حرم اهل‌بیت (ع) ایستاده‌ایم جان می‌دهیم اما تسلیم نمی‌شویم و این نشان از پایبندی به مبانی انقلاب و خط امام راحل دارد.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران به نگرانی آمریکا و اسرائیل از حضور ایران در سوریه اشاره کرد و افزود: دشمنان بدانند که همه امت اسلامی تابع ولایت دست‌به‌دست هم خواهند داد و تا براندازی استکبار تلاش و مقاومت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه قدرت‌های منطقه و غافلان داخل تصور می‌کنند که حلال مشکلات آمریکاست تصریح کرد: قدرت‌های منطقه در روزی که جهان بدون آمریکا خواهد بود باید پاسخگوی ملت ایران باشند و بعضی از غافلان داخلی باید پاسخگوی خانواده‌های شهدا باشند که برای عزت ایران و اسلام خون دادند اما توجه نکردند و از شهدا فاصله گرفتند و از مسیر خارج شدند.

شیرازی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت در حراست از ارزش‌ها و مبانی دین با همه هستی خود ایستاده است گفت: تا زمانی که ولایت و ملت تابع ولایت زیر چتر الهی است آمریکا و ایادی آن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام

ارسال نظرات