خبرهای داغ:

مراسم تکریم و معارفه دو فرمانده پایگاه بسیج در درجزین+ تصاویر

در دومین روز از هفته بسیج مراسم تکریم و معارفه دو فرمانده پایگاه بسیج در شهر درجزین انجام شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۲۲۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، در دومین روز از هفته بسیج مراسم تکریم و معارفه دو فرمانده پایگاه بسیج در شهر درجزین انجام شد.
سرهنگ دوم پاسدار سید جلال نبوی جانشین بسج سپاه ناحیه مهدیشهر در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان دو پایگاه شهری قمر بنی هاشم و شهید امید صفایی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرماندهان سابق این دو پایگاه با تاکید بر اینکه بعد از چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری به تفکر و حضور بسیج در عرصه های مختلف اقلاب نیاز داریم،چرا که بسیج با الهام از تفکر ناب امام راحل و اسلام عزیز و با روحیه جهادی و انقلابی توانسته خدمات شایانی را به عموم مردم و بسیجیان داشته باشد.
در این مراسم از زحمات چندین ساله برادر بسیجی محمد امین کلاهی در کسوت فرمانده پایگاه بسیج قمر بنی هاشم تکریم شد و برادر بسیجی محمد نیر معارفه شد و در پایگاه بسیج شهید امید صفایی نیز از زحمات برادر بسیجی نوری سراجی تکریم و برادر بسیجی داوود همتیان به عنوان فرمانده جدید معارفه شد.
طی حکمی از سوی فرماندهی بسیج سپاه ناحیه مهدیشهر این دو سرباز سپاه اسلام در کسوت فرماندهی پایگاه بسیج رسما کار خود را آغاز کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها