در راستای ستاد کنگره شهدا :

اهدا 100 سری جهیزیه به خانواده های نیازمند

فرمانده سپاه ثارالله بیان کرد: 100 سری جهیزیه از سوی ستاد کنگره شهداء به خانواده های نیازمند اهداء شده و قرار است برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد حدود 6 میلیارد تومان به ستاد دیه استان کمک شود.
کد خبر: ۹۰۸۱۲۲۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار"غلامعلی ابوحمزه" در دیدار رییس کمیته امداد کشور با استاندار کرمان با تبریک انتصاب آقای فدایی به استانداری کرمان اظهار کرد: تعامل خیلی خوب و نزدیکی با کمیته امداد در استان کرمان داشته و در ساخت 750 واحد مسکونی کار را پیش می بریم و امیدواریم در زمان بندی یک ساله این واحدها را تحویل بدهیم و هیچ مشکلی در روند کار وجود ندارد.

وی افزود: از اواخر سال قبل برنامه ریزی برگزاری دومین کنگره 6500 شهید استان کرمان را آغاز کردیم که برای ارائه کار جدید و فاخر در این زمینه فرمایشات مقام معظم رهبری در 20 سال گذشته در یادواره های شهداء احصاء و نکات کاربردی در 6 محور جمع بندی شده است.

فرمانده سپاه ثارالله  با اشاره به تشکیل 20 کمیته در این راستا افزود: ما تلاش کردیم کار برگزاری کنگره مرحله به مرحله پیش رفته و محورهای کنگره بعد از برگزاری نیز ادامه یابد.

ابوحمزه تصریح کرد: پیشنهاد ما به کمیته امداد این است افرادی که نیازمند هستند از سوی کمیته امداد به ما معرفی شوند تا از سوی ستاد برگزاری کنگره تحت حمایت قرار بگیرند.

وی بیان کرد: 100 سری جهیزیه از سوی ستاد کنگره شهداء به خانواده های نیازمند اهداء شده و قرار است برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد حدود 6 میلیارد تومان به ستاد دیه استان کمک شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: این فعالیت ها کار مداومی است که محور شهدا و کنگره است و تلاش می کنیم به نوعی به دستگاه های اجرایی و اقشار محروم کمک شود.

ارسال نظرات