فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

بسیج منحصر به ایران اسلامی نیست

سردار علی محمد اکبری، در جمع بسیجیان بروجن گفت: همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند، بسیجی هستند.
کد خبر: ۹۰۸۱۲۲۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته بسیج نشست روشنگری با حضور بسیجیان و خانواده های کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن و سخنرانی سردار اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) ضمن تبریک هفته وحدت و هفته بسیج، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم  را گرامیداشت.

سردار اکبری در ادامه سخنان خود به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) اشاره کرد و گفت: همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند، بسیجی هستند. بسیج منحصر به ایران اسلامی نیست و بسیجیان جهان اسلام چه در عراق و چه در سوریه و یمن با الگو برداری از بسیج مردمی ما ضربه های محکمی را بر پیکره استکبار جهانی وارد کرده اند.

وی افزود: امروز نیز باید در همه عرصه‌ها بسیجی گونه عمل کرد، به خصوص در بحث اقتصای که نیاز امروز جامعه ماست و این در حالی است که دشمن با تحریک و جنگ روانی و ایجاد مشکلات اقتصادی سعی در نا امید کردن مردم دارد.

فرمانده سپاه استان، تصریح کرد: هدف پیامبران و ائمه اطهار علیهم السلام بسیج کردن مردم و هدایت آنها بسوی الی الله بود. امروز هم رسالت بسیج در همین راستا و بسیج کردن مردم و حضور میدانی آنها در جهت حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی  است، که نشانه بارز آن جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی خواهد بود.

برگزاری کارگاه روانشاسی خانواده، مولودی خوانی و اهدای جوایز نفرات برتر مسابقه تدبّر در قرآن از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال نظرات