مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاه ها، ائمه جماعات مساجد، شورای حوزه و بسیجیان نمونه حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف شهرستان دشتستان در مسجد دلگشا شهر برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۲۱۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاه ها، ائمه جماعات مساجد، شورای حوزه و بسیجیان نمونه حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف و فرمانده و ارکان گردان بیت المقدس شهید احمد اسدی، با حضور امام جمعه شهر برازجان و فرماندهی سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان در مسجد دلگشا برازجان برگزار شد.
امام جمعه شهر برازجان در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و تقارن آن با هفته وحدت گفت: حضور مردم در صحنه و وحدت و همدلی در جامعه، سیلی محکمی به دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی است که باید تلاش کنیم این وحدت و همدلی تداوم یابد.
حجت الاسلام مصلح با تاکید بر اهمیت هوشیاری و داشتن بصیرت خاطرنشان کرد: باید دشمن را شناخته و حواس مان به دشمن و توطئه هایش باشد، چرا که اتحاد و یکپارچگی ما موجب ناراحتی دشمنان می‌شود.
در پایان، از فرماندهان پایگاه ها، ائمه جماعات مساجد، شورای حوزه و بسیجیان نمونه و فرمانده و ارکان گردان بیت المقدس شهید احمد اسدی حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف، تجلیل شد.
ارسال نظرات