خبرهای داغ:
مدیر عقیدتی، سیاسی سپاه اسدآباد گفت: دشمن به دنبال تخریب بنیان‌های فکری و اعتقادی جوانان است.
کد خبر: ۹۰۸۱۲۱۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵

دشمن به دنبال تخریب بنیان‌های فکری و اعتقادی جوانان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، مجتبی باقری در نشست روشنگری مدرسه امام خمینی(ره) شهرستان اسدآباد اظهار داشت: در دهه اول انقلاب اسلامی که دهه تهدید سخت به وسیله راه‌اندازی جنگ تحمیلی، کودتا، آشوب، تحرکات تجزیه طلبانه و... بود، تهدید سخت با اراده مردم مومن ایران و انسجام ملت و نظام ناکام ماند.

وی گفت: بعد از این ناکامی، دشمن تهدید نرم را در دستور کار خود قرار داد که این مسئله هنوز پا برجا است و در برهه‌های مختلف به شکل‌های مختلف ظهور و بروز داشته است.

مدیر عقیدتی، سیاسی سپاه اسدآباد با بیان اینکه دشمن به دنبال تخریب بنیان‌های فکری و اعتقادی جوانان است، افزود: هدف دشمن در جنگ نرم ایجاد اعتمادگریزی، یأس‌آفرینی، عدم پویایی فرهنگی، فقدان آینده‌نگری، بی‌تفاوتی نسبت به رواج فرهنگ بیگانه، جابجایی ارزش‌های بنیادین، ایجاد تغییر در مبانی فرهنگی و اخلاقی جامعه با هدف سلب اراده و اعتماد مردمی و ایجاد نا آرامی در جامعه است.

وی با بیان اینکه از دیگر حوزه‌های فعالیت جدی دشمن در جنگ نرم ایجاد موج منفی در کشور بین مردم و نظام است، ابراز داشت: ده‌ها شبکه ماهواره‌ای وظیفه دارند گسترش ابتذال، مصرف گرایی، بی بند و باری و... را نهادینه کنند.

باقری تصریح کرد: امروز بارزترین شکل جنگ نرم، جنگ رسانه‌ای است که باید با راهکارهای مناسب علمی و منطقی در این مبارزه سربلند بیرون بیایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات