همزمان با گرامیداشت هفته مبارک بسیج و هفته وحدت نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۱۸۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ همزمان با آغاز هفته مبارک بسیج و هفته وحدت  نمایشگاهی با عنوان اقتدار بسیج ، اقتصاد مقاومتی  با حضور سردار محمدعلی اکبری فرمانده محترم سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری،  فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان بروجن و سایر مسؤلین ادارات و نهادهای دولتی این شهرستان افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار علی کيهاني فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: غرفه داران  این نمایشگاه کسانی هستند که از تسهیلات اقتصاد مقاومتی استفاده کردند و تولیدات آن ها خانگی می باشد.

وی ادامه داد : بنا  به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات اقتصاد کشور می باشد و غرفه داران این نمایشگاه با تسهیلات دریافتی اقدام به ایجاد شغل نموده و به اقتصاد خانواده خود  و جامعه کمک می کنند.

لازم به ذکر است در این نمایشگاه که به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه بروجن بر پا شده است فروشگاه و غرفه هایی همچون صنایع دستی ، پولک و نبات ، تولید عسل ، گیاهان دارویی و ...  در حسینه کاروان  بروجن  به مدت یک هفته جهت بازدید علاقه مندان دایر می باشد .

ارسال نظرات