خبرهای داغ:
معاون اداری و مالی کمیته امداد آذربایجان شرقی:

امروز کمیته امداد در خط مقدم جنگ اقتصادی است

معاون اداری و مالی کمیته امداد آذربایجان شرقی در دوره آموزشی مدیران کمیته امداد استان با بیان اینکه تفکر انقلابی در کمیته امداد حاکم است و ما امدادگران به این تفکر افتخار می کنیم، گفت: در شرایط جنگ اقتصادی دشمن، امروز کمیته امداد در خط مقدم مبارزه قرار دارد و موثر عمل کرده است.
کد خبر: ۹۰۸۱۱۸۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، میرهاشم موسوی، با اشاره به اینکه با اتکا به ظرفیت های مردم سالاری دینی و پافشاری بر هویت خود، می توانیم بر فشار دشمنان فایق آییم، افزود: در موضوع تخصیص بسته حمایتی به اقشار آسیب پذیر، کمیته امداد نقش راهبردی را ایفا کرد.              

مدیر آموزش کارکنان کمیته امداد نیز با بیان اینکه دوره های آموزشی امسال بر اساس برنامه تحولی حوزه ها، با هدف حل مشکلات پیش رو احصا شده است، گفت: 88 عنوان دوره آموزشی با حدود792 ساعت دوره آموزشی در سال جاری برگزار می شود.   

عابدینی، ادامه داد: در سال گذشته کمیته امداد آذربایجان شرقی با برگزاری 96 عنوان دوره آموزشی به مدت 22 هزار نفر ساعت عملکرد مناسبی داشته است.                                                    

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد در جمع امدادگران کمیته امداد استان با تاکید به اینکه باید از زمان خود فهم و درک مناسبی داشته باشیم تا بتوانیم وقت خود را کنترل کنیم، گفت: هر فردی که بتواند با خود ارتباط موثر برقرار کند می تواند با دیگران نیز چنین ارتباطی داشته باشد.                                                                                 

علیرضا عسگریان، افزود: اگر به توانمندی های خود باور داشته باشیم همان اتفاق خواهد افتاد زیرا این خود ما هستیم که ارزش خود را تعیین می کنیم.      

عسگریان ادامه داد: چه اشکالی دارد که گاهی از خودمان تمجید کنیم و در مقابل خودمان را در برابر دیگران تحقیر نکنیم.                                                                                        

وی با بیان اینکه باید منابع پنهان توانایی های خود را بشناسیم، بیان کرد: محیط خوب، رفیق خوب و سازمان مطلوب از جمله این منابع هستند.                                                         

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه برای مدیریت کردن نیازمند مهارت هستیم و ارتباط موثر یکی از این مهارت ها است، گفت: تبسم و لبخند داشتن، تماس چشمی و برخورد خوش از اصول مهم ارتباط موثر هستند.                                                

وی با اعلام اینکه نحوه شروع، تداوم و پایان دادن از مراحل مهم برقراری ارتباط بین فردی محسوب می شوند، افزود: زبان بدن یک ارتباط غیرکلامی محسوب می شود و در برقراری ارتباط بین افراد خیلی موثر است. 60 نوع پیام توسط صورت و 50 نوع پیام توسط چشم در برقراری ارتباط انتقال می یابد.     

                                                                                       

ارسال نظرات
پر بیننده ها