خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران گفت: سربلندی امروز کشور مرهون جانفشانی و خون شهیدانی است که از تمام دنیای خود گذشتند و در راه اعتلای اسلام و دفاع از کشور جان و خون خود را فدا کردند. وظیفه امروز ما در برابر این شهیدان والامقام بسیار خطیر است.
کد خبر: ۹۰۸۱۱۸۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر ماهشهر، سروان آرمان دادفر بعد از ظهر امروز در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهر چمران اظهار کرد: امسال هفته بسیج با هفته وحدت تقارن پیدا کرده و جا دارد این دو مناسبت بزرگ را به همه تبریک عرض کنم.

وی ادامه داد: عزت و سربلندی امروز کشور مرهون جانفشانی و خون شهیدانی است که از تمام دنیای خود گذشتند و در راه اعتلای اسلام و دفاع از کشور جان و خون خود را فدا کردند. وظیفه امروز ما در برابر این شهیدان والامقام بسیار خطیر است و باید راه آنها را با تمام توان ادامه دهیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران بیان کرد: برکت خون این شهیدان است که درخت انقلاب را آبیاری و تنومند کرده و ایران اسلامی امروز در تمام عرصه ها حرف برای گفتن دارد و قله های پیشرفت و ترقی را یکی پس از دیگری فتح می کند.

دادفر در پایان گفت: یاد کردن از شهدا و برگزاری چنین مراسماتی کوچکترین کاری است که می توان در برابر عظمت و بزرگی مقام شهدا انجام داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها