جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: بسیجیان مانند هشت سال دفاع مقدس، در عرصه حضور داشته و آماده دفاع از ارزش های انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۰۸۱۱۵۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ دوم پاسدار وهاب عباسفام در همایش بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید باکری میاندوآب به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیجیان مانند هشت سال دفاع مقدس، در عرصه حضور داشته و آماده دفاع از ارزش های انقلاب و نظام هستند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با انقلاب و نظام اسلامی، افزود: امروز استکبار جهانی با تمام توان و قدرت خود و با همراهی برخی کشورهای منطقه به میدان آمده و ایران اسلامی به تنهایی در مقابل آنها صف آرایی کرده است.

وی با بیان اینکه امروز اتاق جنگ دشمنان در وزارت خزانه داری آمریکا شکل گرفته است، گفت: دشمنان، دشمنی خود را آشکار ساخته اند و به صراحت آن را بیان می کنند.

عباسفام با اشاره اینکه دشمن، ملت ایران را نشناخته است، تصریح کرد: ملت ایران در سخت ترین شرایط به خوبی از امتحان سربلند بیرون آمده و نقشه های شوم دشمنان و استکبار جهانی را خنثی کرده اند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به همایش اخیر هزاران نفری بسیجیان در سراسر کشور اشاره و اظهار کرد: این همایش عظیم، مشتی محکمی بر دهان بدخواهان نظام و انقلاب بود و به دشمنان نشان داد که مردم ایران اسلامی پا در رکاب ولایت هستند و از آرمان های انقلاب، نظام و ولایت که با آن عهد و پیمان بسته اند، عقب نشینی نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروز به جنگ نرم و فرهنگی روی آورده اند، افزود: باید در همه صحنه ها هوشیاری و آگاهی داشته و توطئه دشمنان را خنثی سازیم.

عباسفام در پایان با بیان اینکه هریک از توطئه ها و نقشه های دشمنان در 40 سال انقلاب اسلامی اگر در هر کشوری بود آن را نابود می کرد، گفت: هر سال توطئه های دشمنان پیچیده تر از سال های قبل می شود و لذا باید هوشیار و بصیر بود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم چنین اظهار کرد: در هفته بسیج امسال، بسیجیان شکوه پایداری و مقاومت را به نمایش می گذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات