فرمانده سپاه نقده گفت: حفظ وحدت بین مردم در شرایط کنونی ضروری است.
کد خبر: ۹۰۸۱۱۴۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همایش علماء، و رو حانیون و نخبگان شهرستان نقده در محل حسینیه سپاه این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه نقده سرهنگ پاسدار علی برنا در این مراسم گفت: مردم شیعه و سنی نقده مثل یک روح در دو جسم هستند، مردم نقده همیشه یار و یاور ولایت فقیه بودند و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در کنار رزمندگان قرار گرفتند و در تثبیت امنیت منطقه و شهرهای همجوار نقش ارزنده ای ایفا کردند.

این مسئول گفت: هر جایی نیروهای مسلح ما، ادارات، سازمان ها کارشان خواسته لنگ یا سست شود مردم نقده کمک و یاور آنها بودند، مردم ما همیشه در کنار روحانیت بودند و همیشه در جبهه و جنگ و پایگاه مقاومت بسیج و در عرصه های انقلاب و سازندگی حضور دارند؛ مردم نقده 700 شهید، 85 آزاده و یک هزار و 200 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده و بیش از 10 هزار رزمنده دارند.

فرمانده سپاه نقده هدف از برگزاری این همایش را جستجوی راهکارهای تقویت اتحاد، همبستگی و انسجام دانست و گفت: به اذهان خطور نکند که ما وحدت نداریم، ما در سایه ولایت فقیه دارای وحدت و انسجام و همدلی هستیم، چنانچه می دانید دشمن در کمین است و امروز اتحاد از نان شب واجب تر است.

در ادامه مراسم که حجت الاسلام حسنلویی نماینده ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء گفت: اختلاف بینداز و حکومت کن راهکار اصلی دشمن برای مقابله با ماست، یکی از راه هایی که دشمنان در صدد نفوذ هستند مسائل احکام است، همانطور که می دانید در شیعه و چهار مذهب اهل سنت اختلافات فتوایی فراوان است و دشمن می خواهد در موضوعات فقهی ورود کرده و اختلافات موجود نزد فقها را برجسته کند چون می خواهد جنگ راه بیاندازد.

حسنلوئی گفت: وحدت کلی در جامعه وجود دارد اما دشمن به دنبال این است که بتواند اختلافات را بزرگ کند، مثلا همین شیعه لندنی که وجود دارد اعتقادات شیعیان را دارد ولی یکسری مسائل را آنقدر بزرگ می کند که جمهوری اسلامی را زیر سوال می برد، در کربلا و در روز اربعین برنامه هایی را انجام می دهند که هیچ مسلمان عاقلی آن را نمی پذیرد.

 حجت الاسلام حسنلویی گفت: آن دشمن سرسختی که در زمان پیامبر (ص) هم بود و امروز هم هست هیچ زمانی بر مسلمانان رحم نداشته و نخواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات