گلزار شهدای برازجان غبارروبی و عطرافشانی شد

در سومین روز از هفته مبارک بسیج مراسم عطرافشانی و غباروبی قبور مطهر شهداء با حضور آحاد مردم، بسیجیان و مسئولین در گلزار شهداء شهر برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۱۳۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، مراسم ویژه عطرافشانی قبور مطهر شهداء، همزمان با سراسر کشور در اولین پنج شنبه از هفته مبارک بسیج، با حضور با شکوه بسیجیان، مسئولین و آحاد مردم در گلزار شهداء بهشت سجاد شهر برازجان برگزار شد.
جانشین فرماندهی سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان سرهنگ پاسدار غلامرضا بناری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: پاسداشت خون شهدا وظیفه همه مردم و مسئولان است و باید در راستای تبیین اهداف و آرمان‌های والای شهداء اهتمام ورزیم.
وی افزود: دفاع مقدس دفتری سرشار از مردانگی، شجاعت، شهادت، گذشت، ایثار و رشادت مردان و زنان ملت غیور ایران آنچنان هراسی بر دل دشمنان ایران اسلامی انداخت که تصور جنگ سخت بر علیه ما را فراموش کرده و امروز به جنگ نرم روی آورده و در سایر ابعاد همچون فرهنگی با طراحی حملات به دنبال مقابله با روحیه ایثار و شهادت است.
بناری خاطرنشان کرد: دشمن امروز تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را شدت بخشیده و برپایی این گونه مراسمات گامی در مقابله با جنگ نرم دشمنان است.
در ادامه، مراسم غباروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهداء انجام گرفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار