خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه مهاباد:

بسیج در بسیاری از زمینه ها کارنامه درخشانی دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد گفت: بسیج در بسیاری از زمینه‌ ها کارنامه درخشانی دارد.
کد خبر: ۹۰۸۱۱۲۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نشست بصیرتی فرماندهان پایگاه های حوزه دو شهری سپاه مهاباد به مناسبت هفته بسیج  با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه مهاباد در مسجد حسن زاده برگزار شد.

حجت الاسلام سید نظری ضمن تبریک  میلاد باسعادت پیغمبراکرم (ص) و هفته بسیج، بیان داشت: یکی از ابداع کنندگان هفته وحدت بلا شک مقام معظم رهبری است حضرت آقا در ایرانشهر علمای سرشناس را جمع کرد و فرمودند که بسیار زیبا و وحدت بخش است که ما ولادت پیامبر (ص) را ازنگاه شیعه و سنی به عنوان هفته وحدت نامگذاری کنیم و طول این هفته را جشن بگیریم.

حجت الاسلام سید نظری  در ادامه به واژه بسیج  اشاره کرد و افزود: حضرت امام خمینی (ره) احیاگر بسیج بود و واژه بسیج ریشه در معارف قرآن کریم دارد در تمامی جنگ هایی که پیامبر(ص) برعلیه کفر انجام داد نیروهای بسیج با جان و دل در کنار پیامبر (ص) بودند و این حرکت بسیج در انقلاب اسلامی ادامه همان مسیر است.

وی در پایان با یادآوری اهمیت بسیج تاکید کرد: بسیج باید همیشه در صحنه مبارزه باشد ما دراوایل انقلاب با امکانات کم توانستیم در مقابل دشمنان بایستیم و امروز با در دست داشتن کارنامه درخشان از خود و ایمان راسخ به امداد الهی یقینا خواهیم توانست این انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار