عطر افشاني مزار شهداء همزمان با هفته بسيج ؛

ياد شهداء فراموش شدني نيست

دشمنان قسم خورده ايران اسلامي بدانند كه راه شهداء فراموش شدني نيست و بلكه اين راه پر افتخار با قدرت بيشتري ادامه پيدا خواهد كرد و اجازه نميدهيم اين انقلاب به دست نااهلان بيفتد.
کد خبر: ۹۰۸۱۱۲۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ عصر پنج شنبه در اولين روز آذرماه و همزمان با سومين روز از گراميداشت هفته بسيج مزار مطهر و پاك شهداي گرانقدر شهرستان اراك شاهد حضور عاشقان و دلدادگان شهداء بود.

در سومين روز از هفته بسيج جمعي از پاسداران و اقشار مختلف بسيجي با حضور در گلزار شهداي شهرستان اراك بار ديگر با آرمان هاي بزرگ و والاي امام خميني (ره) و شهداء گرانقدر عهد و پيمان دوباره بستند .

اين حضور فرصت و بهانه اي بود براي قدرداني از تلاش ها و از جان گذشتگي هاي شهداء و تمام كساني كه براي پيروزي و حفظ اين انقلاب از جان و مال خود گذشتند و باعث ايجاد امينت پايدار براي ايران اسلامي شدند .

تجديد عهد دوباره و پيروي از وصيت هاي شهداء بايد هميشه سرلوحه كارهاي ما باشد و تاكيد و سفارش همه شهداء به دفاع از انقلاب و ولايت فقيه بوده و خواهد بود.

در پايان بايد گفت : در 40 سالگي انقلاب عزيز ، دشمنان قسم خورده ايران اسلامي بدانند كه راه شهداء فراموش شدني نيست و بلكه اين راه پرافتخار با قدرت بيشتري ادامه پيدا خواهد كرد و اجازه نميدهيم اين انقلاب به دست نااهلان بيفتد.

(روحشان شاد و يادشان گرامي باد)

ارسال نظرات