هادی سیاسی سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه اگر امت اسلامی دچار اختلاف شود و وحدت بین آن‌ها از هم بپاشد، قدرت و اقتدار آن‌ها نیز از بین می‌رود، گفت: امروز دمیدن در شیپور اختلاف، به ضرر مصالح امت اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۸۱۰۶۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجه الاسلام عابدی در همایش منادیان وحدت اسلامی که در مجتمع حضرت بقیه الله (ع) به همت سپاه ناحیه مسلم مشهد برگزار شد، در ابتدای سخنرانی  آیه‌ای از قرآن را درباره وحدت امت اسلامی قرائت کرد که خداوند متعال می‌فرماید «و لا تنازعوا فتفشلوا و تذهب ریحکم» با یکدیگر نزاع نکنید که سست می‌شوید و قدرت شما از بین می‌رود.

وی افزود: اگر امت اسلامی دچار اختلاف شود و وحدت بین آن‌ها از هم بپاشد، قدرت و اقتدار آن‌ها نیز از بین می‌رود.

هادی سیاسی سپاه امام رضا(ع) در ادامه اشاره کرد: حضرت آیت الله سیستانی این مرجع عالم و عاقل وقتی فهمید برادران سنی در موصل مورد ظلم تکفیری‌های وحشی قرار گرفتند، فرمودند برادران و خواهران ما در موصل، برادران ما نیستند، جان ما هستند.

وی همچنین با اشاره به فرمایش امام راحل افزود: امروز دمیدن در شیپور اختلاف، به ضرر مصالح امت اسلامی است.

حجت الاسلام عابدی بیان داشت: اگر وحدت امت اسلامی بر پایه قرآن و عترت اهل بیت علیهم السلام شکل بگیرد، بسیاری از اختلافات حل می‌شود.

این هادی سیاسی با اشاره به اقدامات تروریست‌های تکفیری که به اختلافات دامن می‌زنند و خونریزی‌ها به راه می‌اندازند، بیان کرد: در کجای اسلام و آموزه‌های نبوی آمده که سر گوینده «اشهد ان لا اله الا الله» و «اشهد ان محمد رسول الله» را ببرید. مگر می‌شود اهل قبله را به این سادگی تکفیر کرد؟ در صورتی که قبله ما واحد، قرآن واحد، پیغمبر و اعتقاد به معاد واحد است و با این همه مشترکات، کسی دنبال اختلاف بین مسلمین باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها