المپیاد کشوری استعدادهای برتر سپک تاکرا در مراغه آغاز شد

المپیاد کشوری استعدادهای برتر سپک تاکرا با حضور 12 تیم از استان های مختلف به میزبانی مراغه آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۰۶۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرماندار شهرستان ویژه مراغه روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه این رویداد ورزشی در سالن ورزشی حجاب این شهرستان گفت: عرصه های ورزشی موثرترین عرصه برای رشد و بالندگی است.
حمید شکری افزود: توجه به ورزش به ویژه ورزش قهرمانی زمینه ساز شکوفایی استعدادهای ناب جوانان و مایه افتخارآفرینی فرزندان این مرز و بوم در آوردگاه های ملی و بین المللی است.
وی اضافه کرد: دولت همواره با نگاهی ویژه از ورزش قهرمانی در کنار ورزش همگانی حمایت کرده و برگزاری رویدادهای ورزشی در این راستاست.
رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه نیز در این مراسم گفت: المپیاد استعدادهای برتر سپک تاکرا دوازدهمین رویداد ورزشی کشوری است که به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.
مهدی نوائی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، تا پایان امسال شاهد برگزاری سه رویداد دیگر ورزشی در سطح ملی و کشوری در شهرستان خواهیم بود.
وی اضافه کرد: برگزاری رویدادهای ورزشی زمینه ساز ایجاد انگیزه، کشف استعدادهای ورزشی و رشد و بالندگی در عرصه ورزش خواهد شد.
وی افزود: ورزش با ایجاد اتحاد و وحدت بین اقوام در قالب رویدادهای ورزشی و زیرپرچم شکوهمند جمهوری اسلامی و منویات رهبری موجب افتخارآفرینی در عرصه های جهانی خواهد شد.
نخستین المپیاد استعدادهای برترسپک تاکرا با حضور 150 ورزشکار در قالب 12 تیم از استان های آذربایجان شرقی، قزوین، لرستان، مرکزی، زنجان، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان، همدان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمانشاه از امروز به مدت چهار روز در سالن حجاب مراغه در حال برگزاری است.
این المپیاد در دو گروه 6 تیمی و به صورت گروهی و حذفی برگزار می شود.
سپک تاکرا یکی از رشته های زیرمجموعه فدراسیون انجمن های ورزشی کشور است، این رشته ورزشی شبیه والیبال بوده اما به جای دست از پا برای گذراندن توپ از تور استفاده می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار