خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین گفت: بسیجیان محور وحدت و برادری، همچون زمان دفاع مقدس اند که در آن زمان برای دفاع از دین الهی و نظام اسلامی از جان و مال خود گذشتند و سنگ تمام گذاشتند.
کد خبر: ۹۰۸۱۰۵۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز (پنجشنبه)همزمان با سومین روز از هفته بسیج یادواره شهید مدافع حرم جاوید الاثر ذکریا شیری با حضور خانواده شهید شیری، دانش آموزان و مسوولین شهر در دبیرستان دخترانه شکیب شهر اقبالیه برگزار شد.

حسین عدالتی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین در این مراسم با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: این هفته که مقارن شده است با هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) را خدمت تمامی مسلمانان و دانش آموزان تبریک عرض می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بسیج شجره طیبه ای است که توسط رهبر کبیر انقلاب،امام خمینی(ره) پایه گذاری شده است و در جهت ترویج فرهنگ و اسلام ناب محمدی حرکت می کند.

عدالتی بیان کرد: بسیجیان محور وحدت و برادری، همچون زمان دفاع مقدس اند که در آن زمان برای دفاع از دین الهی و نظام اسلامی از جان و مال خود گذشتند و سنگ تمام گذاشتند.

این مسوول یادآور شد: امروزه هم همین بسیجیان هستند که در برابر جبهه کفر ایستادند و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، بسیجیان در تمام عرصه های فرهنگی،اجتماعی و علمی در صحنه حضور داشته و توطئه های دشمنان غربی را خنثی می نمایند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین در ادامه به مقام شهدا اشاره کرد و گفت:ملت ایران در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در ادامه راه اهل بیت(ع) برای دفاع از اسلام و نظام اسلامی ایران در برابر زور و تجاوز دشمن ایستادگی کرد و با روحیه عاشورایی و حسینی جان خود را نثار کرد.

وی عنوان کرد: در شرایط کنونی منطقه نیز ملت شهید پرور ایران بخصوص خوزستان همزمان با جهان اسلام زمانی که خطر حرم اهل بیت(ع) را تهدید می کرد بار دیگر با همین روحیه جهادی و عاشورایی در میدان نبرد با دشمنان اسلام در صحنه حاضر شد و افتخاری دیگر را برای نظام اسلامی ما به ارمغان آورد.

عدالتی گفت: در این میدان بزرگ الهی رزمندگان دلاور قزوینی مانند دوران دفاع مقدس وارد صحنه شدند و چندین شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کردند که شهید شیری یکی از این شهدا بودند.

این مسوول تاکید کرد: روحیه مدافعان حرم نشات گرفته از فرهنگ عاشورایی است چرا که ملت های اسلامی از عاشورای حسینی درس ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ستم را آموخته اند.

در پایان مراسم از مادر شهید شیری و نفرات برتر قرآنی تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها