فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای منطقه پیرتاج گفت: نسل جدید تداوم بخش انقلاب اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۹۰۸۱۰۵۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان ،سردار رجبی ظهر امروز در یادواره شهدای منطقه پیرتاج ضمن تبریک هفته بسیج و تقارن آن با هفته وحدت اظهار داشت: وحدت رویه و روحیه هم افزایی مسئولان شهرستان بیجار در برگزاری مراسمات فرهنگی قابل توجه است.

وی با بیان اینکه خیر و برکت موجود در جامعه مدیون خون شهیدان است ،افزود: شهیدان به برگزاری این یادواره ها نیازی ندارند و این ما هستیم که احتیاج به شهدا داریم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ایستادگی و عزت مردم ایران در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی چهره یاس و ناامیدی دشمنان را رقم زده است.

وی تصریح کرد:امیدواریم این وحدت رویه در همه حوزه ها به ویژه برنامه های فرهنگی مانند یادواره شهدا در شهرستان بیجار ادامه داشته باشد و دیگر شهرستان ها هم به تاسی از این شهرستان در برگزاری چنین مراسماتی همت داشته باشند.

رجبی با تاکید بر اینکه نسل جدید تداوم بخش انقلاب اسلامی ایران هستند،اعلام کرد: همه ملت ایران به خون پاک شهیدان مدیون هستیم و باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: استکبار جهانی با همراهی یکی از شاهزاده های سعودی برای از بین بردن انقلاب اسلامی از هیچ توطئه ای دریغ نکردند.

وی اذعان داشت: تشکیل گروه تکفیری داعش با هدف ایجاد رعب و وحشت در بین مردم انقلابی از اهداف مشترک اتاق فکر آمریکا و عربستان بود.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به مجاهدت‌های رزمندگان و ایثارگران منطقه پیرتاج در برابر منافقین کور دل،گفت: توطئه گروهک های ضد انقلاب ، جنگ تحمیلی،تهدید و تحریم از دسیسه های استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب و اسلام است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تاکید بر اینکه در طول جنگ های مختلف در طول تاریخ ایران یک قطعه از کشور جدا شد ، اعلام کرد : جنگ تحمیلی عراق و ایران تنها جنگی بود به مدد الهی و فداکاری رزمندگان و مجاهدت ایثارگران حتی یک وجب از خاک پاک ایران به دست بیگانگان نیفتاد.


به گفته سردار رجبی : ایمان ملت ایران به رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری و بنیانگذار انقلاب اسلامی موجب سرافکندگی دشمنان انقلاب که از تمامی تجهیزات برخوردار بودند ،شد.

وی با اشاره به مطرح کردن فتنه جدید آمریکا و ایادی استکبار به نام تابستان داغ برای براندازی نظام گفت: بی توجهی و وحدت ملت ایران موجب شکست این فتنه دشمنان شد.

وی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی همانگونه که در برابر تک تک توطئه های دشمنان از بدو تاسیس پایه های انقلاب تا کنون ایستادگی کرده اند با قدرت بازدارندگی که قدرت ایمان است دیگر توطئه ها را نیز خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات