خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامرعج استان قزوین اظهار کرد: بسیج در هر جایی مظهر فضائل الهی و انسانی است.
کد خبر: ۹۰۸۱۰۵۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر عج استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با اشاره به شعار هفته بسیج بیان کرد: شعار انتخاب شده هفته بسیج هر کدام داری معنا و محتوای پربار می باشد که بیانگر طول عمر بسیج است.
وی افزود: این شعار بیانگر این اصل است که بسیج در هرجایی مظهر فضائل الهی و انسانی است و همچنین مظهر اقتدار نظام اسلامی می باشد.
حجت الاسلام معبودی ادامه داد: دنبال نام و نان نبودن از جمله اهداف بارز بسیج و بسیجیان بوده و این مطلب یکی از ستونهای استواری شجره طیبه می باشدچرا که بسیج زمینه پیشرفت کشور را در تمامی عرصه ها محیا نموده است.
* بسیج محوریت وحدت مردمی
این مقام مسئول با اشاره به اینکه بسیج محوریت وحدت مردمی است، عنوان کرد: حضور همه اقشار پیر و جوان و تعلق نداشتن به قشر خاصی یکی دیگر از مولفه های ممتاز بسیج می باشد.
وی با اشاره به سخنی از شهید بهشتی خاطرنشان کرد: این جمله پرمحتوا شهید بهشتی که " ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت" بیانگر تجربه و اقتدار بسیج و بسیجیان در ۴۰ ساله انقلاب می باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر عج استان قزوین اذعان کرد: ایستادگی در برابر ظلم و استکبار نیاز به وحدت منسجم بسیج داردچرا که تفکر بسیجی عناصر بی بصیرت آفرینی در جامعه را خنثی می کند.
این مقام مسئول با اشاره به برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی در هفته بسیج تاکید کرد: برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری در راستای تبیین و اگاه سازی مردم نسبت به توطئه ها و دسیسه های دشمنان با دقت بسیاری مورد توجه قرار بگیرد تا عموم مردم به خوبی اگاه شوند.
حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: برگزاری برنامه هایی تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، ویزیت رایگان، دیدار با خانواده معظم و معزز شهدا، حضور در مزار شهدا از دیگر برنامه های هفته بسیج است.
ب/ت۳۰/ ۱۰۰۳

ارسال نظرات
پر بیننده ها