خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان عنوان کرد: همزمان با هفته بسیج ۱۵۰ برنامه توسط سپاه ناحیه امام علی(ع) اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۸۱۰۴۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج و هفته وحدت برنامه های هفته بسیج شهرستان تاکستان را تشریح کرد.
حیدری با بیان اینکه بسیج شجره طیبه و مکتب عشق و شهادت می باشد،بیان کرد: بسیج لشگر مخلص خدا است که امنیت،اقتدار، عزت کشور را مدیون این لشگر عظیم می باشیم.
این مسئول اظهار کرد: سپاه ناحیه امام علی(ع) همانند سال های گذشته برنامه های متنوع و مطلوبی در سطح شهرستان و مناطق برگزار خواهد کرد.
* برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه
حیدری اظهار کرد: دیدار با آیت الله اسلامی، همایش فرماندهان و شورای حوزه ها، دیدار امام جمعه و شورای شهر و شهردار شهرستان های نرجه و ضیاء آباد،از برنامه های برگزار شده در اولین روز از هفته بسیج بوده است.
فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در ادامه افزود: دیدار با ریاست حوزه علمیه تاکستان، ویزیت رایگان،نشست روشنگری، نشست بصیرتی؛ حضور در میعادگاه نماز جمعه و غباروبی مزار شهداء از دیگر برنامه های این هفته می باشد.
حیدری با اشاره به سایر برنامه های شاخص هفته بسیج اذعان کرد: برگزاری همایش ائمه جماعات در مسجد موسی بن جعفر(ع) با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین و برگزاری تبیین اندیشه های امام خمینی ره با حضور مسئول نمایندگی سپاه استان قزوین در اداره اموزش و پرورش شهرستان برگزار خواهد شد.
این مسئول در خاتمه تاکید کرد: حضور با شکوه و حماسی بسیجیان شهرستان تاکستان در روز ۵ آذر ماه بیانگر اقتدار و صلابت بسیجیان می باشد که با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام خواهند زد.
ب/۳۰ت/1003

ارسال نظرات
پر بیننده ها