خبرهای داغ:
استاندار همدان با اشاره به اینکه هفته بسیج فرصتی مناسب برای تبیین خدمات و دستاوردهای بسیج است، به ورود اثربخش بسیج در عرصه محرومیت‌زایی اشاره کرد و گفت: محرومیت‌زدایی یکی از ارزش‌های بزرگ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۸۱۰۳۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

هفته بسیج فرصتی برای تبیین خدمات و دستاوردهای بسیج/ ورود اثربخش بسیج در عرصه محرومیت‌زاییبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدسعید شاهرخی امروز در آیین افتتاحیه پروژه‌های محرومیت زدایی سپاه در مناطق محروم استان همدان که به صورت ویدئو کنفرانس در استانداری همدان برگزار شد، با گرمیداشت هفته بسیج اظهار کرد: افتخار می‌کنم که بسیج و بسیجی بودن همه ما در راستای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف با بیان اینکه بسیج همواره در تمام زمینه‌ها نقش پر رنگ و چشمگیری  داشته است، افزود: در تاریخ انقلاب اسلامی بسیجیان همدان در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین و نقش برجسته داشتند.

استاندار همدان بسیج را از برکات انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: بسیج، برکتی از انقلاب اسلامی است که توانسته در طول 40 سال گذشته نقش‌آفرینی کند و در بخش‌های مخالف و از نظر معنوی، اعتقادی، اجتماعی و اخلاقی، دفاع از کیان اسلامی، سازندگی و... اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج فرصتی مناسب برای تبیین خدمات و دستاوردهای بسیج است، به ورود اثربخش بسیج در عرصه محرومیت‌زایی اشاره و تاکید کرد: محرومیت‌زدایی یکی از ارزش‌های بزرگ انقلاب اسلامی است که همواره مورد تاکید رهبری نیز بوده و با توجه به اینکه وجود پربرکت مقام معظم رهبری و برکت وجود و حضور مردم اصلی‌ترین سرمایه‌های نظام هستند، مکلف هستیم که در راستای یاری رساندن به مردم و برداشتن باری از دوش آنها به صورت شبانه‌روز تلاش کنیم.

شاهرخی با تاکید بر لزوم محرومیت‌زدایی در کشور با بیان اینکه محرومیت‌زدایی یکی از اولویت‌های نظام و دولت است، به  اقدامات صورت گرفته در این خصوص اشاره و بیان کرد: مفتخریم که امروز در اغلب روستاهای استان و کشور که بالای 20 خانوار جمعیت دارند روستایی فاقد امکانات گاز و برق نیست که در این خصوص دستگاه‌های خاصی نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور سپاه و بسیج در عرصه محرومیت‌زدایی خودنمایی می‌کند و با تمام وجود و اخلاص در این راستا ورود اثربخش پیدا کرده است، یادآور شد: اجرای  ۵۰۰ پروژه توسط قرارگاه سازندگی کار بزرگی است که جای قدردانی دارد، ضمن اینکه استانداری از ظرفیت بسیج برای توسعه همه جانبه استان بهره خواهد گرفت.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات