خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از افتتاح 49 پروژه با اعتبار 25 میلیارد و 490 میلیون ریال طی هفته بسیج در استان همدان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در راستای توسعه استان صورت می‌پذیرد.
کد خبر: ۹۰۸۱۰۲۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

افتتاح 49 پروژه محرومیت‌زدایی طی هفته بسیج در استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در آیین افتتاحیه پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در مناطق محروم استان همدان که به صورت ویدئو کنفرانس در استانداری همدان برگزار شد، با گرمیداشت هفته بسیج  با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده طی این هفته اظهار کرد: در هفته بسیج یک هزار و 41 برنامه در سطح استان برگزار خواهد شد که نقش مردم در تمام این برنامه‌ها هویدا است.

وی از افتتاح 49 پروژه با اعتبار 25 میلیارد و 490 میلیون ریال طی هفته بسیج در استان همدان خبر داد و عنوان کرد: این برنامه‌ها در راستای توسعه استان صورت می‌پذیرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به برنامه‌های محرومیت‌زدایی سپاه عنوان کرد: این برنامه به عنوان یکی از برنامه‌های مهم سپاه است که در طول سال انجام می‌شود که در هفته بسیج تعدادی از آنها افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها توسط سپاه و بسیج و دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود، گفت: در تأمین اعتبارات این پروژه‌ها دستگاه ‌های دولتی کمک شایانی کردند.

سردار مجیدی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات نیکبخت استاندار سابق همدان تصریح کرد: سپاه و بسیج همدان آمادگی خود را در راستای کمک و یاری رساندن به سید سعید شاهرخی استاندار جدید همدان در همه زمینه‌ها برای پیشرفت و توسعه استان اعلام می‌کند.

وی به نقش ارزنده و تاثیرگذار بسیج در زمینه‌های مختلف اشاره و بیان کرد: امیدواریم مجموعه سپاه کمکی در کنار استانداری برای توسعه استان باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان اضافه کرد: در این مسیر باید از ظرفیت‌های مردمی و دانشجویی استفاده شود تا پروژه‌ها ارزان تر و سریع‌تر اتفاق افتاد و تفاهم‌نامه‌هایی در این خصوص منعقد شود تا بتوانیم در راستای توسعه استان نقش‌آفرینی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات