کد خبر: ۹۰۸۱۰۰۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ حسن عسکری در این دیدار ضمن عرض تبریک فرا رسیدن هفته مبارک بسیج و هفته مبارک وحدت خدمت صادقانه در راه انقلاب و پاسداری از انقلاب اسلامی را از افتخارات سپاه دانست و گزارشی از اقدامات انجام شده در ناحیه سنندج در طول سال جاری را ارائه داد.


وی اظهار داشت: هم اکنون 102000 نفر از مردم شریف سنندج عضو بسیج هستند که از لحاظ درصد عضویت مردم در بسیج مستضعفین، بالاتر از میانگین کشوری است و این نشان دهنده این است که مردم استقبال بسیار خوبی از بسیج دارند.


سرهنگ عسکری با بیا ن اینکه محرومیت زدایی از اولویت های بسیج است گفت: به 400 نفر از بسیجیان سنندج وام اشتغال زایی اعطا شده است که این وام ها موجب اشتغال افراد جوی کار و منبع درآمد بسیاری از خانواده ها شده است.


فرمانده ناحیه سپاه سنندج افزود: خدمات پزشکی بسیاری به روستاییان و حاشیه شهر سنندج ارائه شده است که به طور میانگین هفته ای یک بار تیم پزشکی متشکل از پزشکان عمومی و متخصص جهت ارائه خدمات پزشکی به این مناطق اعزام می شود.


سرهنگ عسکری با اشاره به اجرایی شدن طرح کرامت در سنندج اظهار داشت: ناحیه بسیج سپاه سنندج در زمینه مبارزه با مواد مخدر در 9 محله سنندج وارد عمل شده است و تا کنون توانسته افراد زیادی را جهت ترک اعتیاد به کمپ های ترک اعتیاد معرفی نماید.


وی با اشاره به توزیع 1500 بسته لوازم التحریر و حمایتی در بین دانش آموزان مناطق محروم گفت: این ناحیه در زمینه محرومیت زدایی اقدام به توزیع لوازم معیشتی و سبد غذایی کالاهای اساسی در مناطق محروم نموده است.


فرمانده ناحیه سپاه سنندج افزود: ما در بسیج سعی کرده ایم نقش مساجد را در برنامه ها پر رنگ کرده و محوریت انجام برنامه ها را در مساجد قرار دهیم و در این زمینه سعی شده است از اکثر ماموستاها و امامان جماعت دیدار و سرکشی به عمل آید.


در این دیدار ماموستا عبدالرحمن خدایی ضمن ابزار خرسندی از حضور فرمانده ناحیه قماومت بسیج سپاه سنندج و همکاران گفت: ما به بسیج مستضعفین و افرادی چون شما افتخار می کنیم و سپاه و بسیج نیاز مردم و دلخوشی مردم هستند.


امام جمعه سنندج افزود: کارهای بزرگ و قابل تقدیری به دست سپاه و بسیج انجام شده است که خداوند به همین سبب به حق نبی اکرم(ع) سپاهیان و بسیجیان را جزای عاجل دهد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات