فرمانده سپاه قروه در دیدار با امام جمعه به مناسبت هفته بسیج مطرح کرد:

بسیج مظهر اقتدار و ایستادگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است

به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج پرسنل سپاه پاسداران شهرستان قروه با امام جمعه این شهرستان دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۰۸۰۹۹۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ محمد رضا حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در دیدار با امام جمعه این شهرستان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: در روز ۵ آذر ماه بسیج مستضعفین به‌ فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸تشکیل شد و در اولین روز از هفته بسیج، اقشار مختلف بسیج در دیداری که با امام جمعه این استان دارند با آرمان های والای امام، شهدا و رهبری تجدید بیعت می کنند.
وی با بیان اینکه این شجره طیبه مظهر اقتدار و وحدت مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران است عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران تجربه خوبی را از مجموعه بسیج دارد به طوری که این پدیده انقلابی با شهامت و شجاعت رزمندگان دلاور طی 8سال دفاع مقدس به وقوع پیوست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه تصریح کرد: هر جا که نیاز به حرکت قاطع و سازنده بود بسیج وارد شد و نتایج خوبی را به دنبال داشت به طوری که بسیج ریشه مردمی دارد و در عرصه های مختلف موفق عمل می کند.

وی با بیان اینکه بسیج در ابعاد مختلف موفقیت های خوبی کسب کرده است، افزود: امروز اقشار مختلف بسیج از طلاب، دانشجو، دانش آموز، پزشک، کارمند، کارگری و همه در راه انقلاب و دفاع از نظام جمهوری اسلامی دارای وحدت کلمه هستند.

حیدری با بیان اینکه امروز اقتدار ایران اسلامی ترس و وحشت را در قلب دشمنان قرار داده است افزود: امروز دشمنان ما جرات مقابله با ایران اسلامی را ندارند و به خوبی می دانند اگر دست از پا خطا کنند چه چیزی در انتظار انان خواهد بود.

وی بیان داشت: این اقتدار و این آزادگی به برکت انقلاب اسلامی و به برکت وجود مقام معظم رهبری و خون شهدای گرانقدر این آب و خاک نصیب ملت ایران اسلامی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار