طی مراسمی در مجتمع شهید بروجردی از دست اندرکاران برنامهای نمایش رزمی فرهنگی مجاهدتهای خاموش تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۹۸۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، یکی از برنامه های جذابی که در طول سال های گذشته شاهد اجرای آن در استان کردستان بوده ایم رزمایش های فرهنگی بصیرتی است که با استقبال زائران سرزمین های نور مواجه شده است و طی نظر سنجی های به عمل آمده، بیش از 90 درصد بازدید کنندگان از این برنامه ها ابراز رضایت کردند.

این برنامه های نمایشی تکمیل کننده توشه معنوی سفر عزیزان کاروان های راهیان نور به  مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس است که بخش هایی از نبرد مردم ، کردستان را با سناریو و جزئیات  منظم در کنار نورپردازی، صوت حرفه ای، جلوه های ویژه بصری، نورافشانی و هنرمندی بازیگران و بازیگردانان در لوکیشنی بزرگ و متفاوت و با استفاده از انفجارات به نمایش می گذارد.

فرهاد غلامی، مسئول راهیان نور سپاه کردستان با بیان اینکه رزمایش سرزمین مجاهدت های خاموش از مهمترین برنامه فرهنگی در کردستان است گفت: در این رزمایش توانستیم نقش ملت غیور کردستان را به عنوان پیش مرگان مسلمان کرد به خوبی به تصویر بکشیم و پیام خوبی نیز به مردم ارائه کنیم. 

وی با اشاره به اینکه استان کردستان  به عنوان اولین استان در سطح کشور در این حوزه اقدام کرده است افزود: "در کردستان با حضور بیش از 28 استان و 7 وزارت خانه و 247 هزار بیننده نمایش رزمی فرهنگی مجاهدتهای خاموش با هدف به نمایش گذاشتن فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان  به نمایش درآمد.

درادامه آزادی پور معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان، اجرای برنامه های رزمی فرهنگی یکی از برنامه های جانبی و موثر است که باید با تفکر و اجرای و پیش برود.

 معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس گفت: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان و نوجوان برگزاری این قبیل برنامه های فرهنگی و هنری علاوه بر جذب مخاطب، تاثیر ویژه ای در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان دارد.

آزادی پور عنوان کرد:دشمن به واسطه جنگ نرم می خواهد جوانان مارا نسبت به این انقلاب بی تفاوت کند و این وظیفه ما است که با اجرای برنامه های با این عنوان فرهنگ شهادت را به نسل امروز انتقال دهیم و یادآور روزهای باشم که شهدای ما با گذشتن از جان خود اجازه نفوذ به دشمن را ندادند .

وی گفت: از صدر اسلام تا کنون برای حفظ اسلام ناب محمدی (ص) شهدای زیادی جان خود را داده اند تا دین مبین اسلام زنده و پا برجا بماند و امروز وظیفه ما زنده نگه داشتن آرمان های این بزرگ مردان است.

در پایان این مراسم از دست اندرکاران برنامه  نمایشی رزمی فرهنگی مجاهدتهای خاموش تجلیل شد.

انتهای پیام/1411

 

ارسال نظرات