جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حمایت معنوی خود را از مردم مظلوم و مسلمان یمن آشکارا اعلام می‌کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۰۹۸۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
حمایت معنوی خود را از مردم مظلوم و مسلمان یمن آشکارا اعلام می‌کنیم

 سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش بین المللی حمایت از مردم مظلوم یمن با تاکید بر اینکه حمایت معنوی خود را از مردم مظلوم و مسلمان یمن آشکارا اعلام می‌کنیم، اظهار داشت: آنچه امروز در جهان اسلام می گذرد ناشی از مصیبت ها و بلایایی است که از به هم پیوستگی سیاست های امریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود از یکصد سال پیش تاکنون به وجود آمده و این هندسه مصیبت در جهان اسلام به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه امریکا جهان اسلام را بخش لاینفکی از جغرافیای سیاسی خود می داند گفت: در منطق سیاسی امریکا جهان اسلام و آنچه آنان آن را خاورمیانه می دانند به عنوان سکوی پرش امریکا و غرب به تراز برتر قدرت جهانی است.

سردار سلامی با اشاره به اینکه این آرزوی امریکا در دوره هایی به واقعیت پیوست افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد امواج بیداری و مقاومت اسلامی دربرابر رویای امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، تقابل راهبردی بین دنیای استکبار و جهان اسلام و ایستادگی در مقابل زورگویی های امریکا و استکبار شکل گرفت و ضربات وسیع، سیلی های محکم و شکست های تاریخی به امریکائیان وارد شد.

وی اضافه کرد: صهیونیست ها مجبور به دیوارکشی و فلسطینیان بیدار و گروههای جهادی مسلح شدند و امروز موازنه میدانی درگیری ها را گروههای جهادی در جهان اسلام به نفع خود تغییر داده اند.

سردار سلامی با اشاره به بیداری گروه‌های جهادی در لبنان، سوریه، عراق، فلسطین و افغانستان گفت: در لبنان حزب الله قدرتمند شکل گرفت و شکست های بی شماری به صهیونیست ها وارد آمد، در سوریه ارتش مردمی در کنار ارتش شکل گرفت و تکفیر شکست خورد و داعش نابود گشت.

جانشین فرمانده سپاه بیان داشت: اینها پیروزی های شگفت انگیز جهان اسلام است که به واسطه وحدت شیعه و سنی در میدان با خون شکل گرفت و اینها شکست های دیگری بر امریکا بود. در این سالها امریکاییان از مسلمانان شکست خوردند اما عبرت نگرفتند.

وی همچنین با اشاره به بکارگیری همه جانبه قدرت، سیاست و استراتژی از سوی امریکا برای تضعیف ملت ایران و از بین بردن مقاومت افزود: ملت ایران در پرتو رهبری امام راحل و آیت الله خامنه ای در مقابل امریکا ایستاد و این نظریه را ثابت کرد که یک ملت با اتکا به اعتقاداتش می تواند بر دشمنان غلبه کند.

سردار سلامی با اشاره به محاصره یمن از سوی رژیم آل سعود و کشتار مردم مظلوم یمن با حمایت امریکا افزود: ملت ایران امریکا را به زمین زد و جلوه دیگری از روح مقاومت بر پیکره امت اسلامی دمید. روش امریکا مقابله با ملت هاست و این روزها در کلام رئیس جمهور امریکا که ملت ایران را تروریست خواند مشخص است ولی امریکا باید بداند ملت ایران ملتی مقاوم، هوشیار و آگاه است و در برابر تمامی توطئه ها و تهدیدها سربلند و پیروز خواهد ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات