در روز ۵ آذر

برگزاری یادواره شهدای کوهبنان با روایتگری خانواده شهید حدادیان

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کوهبنان از برگزاری یادواره ۱۷۵ شهید شهرستان کوهبنان در پنجم آذر ماه خبر داد و گفت: در این مراسم خانواده شهید حدادیان روایتگری خواهند داشت.
کد خبر: ۹۰۸۰۹۷۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان,
عباس زاهدی در حاشیه غبارروبی گلزار شهدای کوهبنان در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از کرمان اظهار داشت: هدف استکبار سلطه و سیطره بر کشورهاست لذا آنان هر روز با ترفند جدیدی وارد عرصه می‌شوند و مانع خیزش‌ها و حرکت‌های مردمی می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کوهبنان بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) در بحث مقاومت از شروع جنبش تا پایان عمر خویش لحظه‌ای عقب‌نشینی نکردند و همواره از حق و حقوق ملت دفاع کردند چون تسلیم شدن خسارات جبران‌ناپذیری دارد.

وی بیان کرد: هر قدمی عقب‌نشینی کنیم دشمن خیره‌تر می‌شود لذا جوانان باید مقاومت را تبیین کنند و با پیشرفت علمی و نظامی دشمن را برای همیشه به زباله‌دانی تاریخ بسپارند.

زاهدی تصریح کرد: طی چهار دهه گذشته دشمنان تمام راه‌ها را پیش گرفتند تا ضربه‌ای به انقلاب وارد سازند که وجود مقام معظم رهبری مد ظله العالی ، وحدت و همدلی نیروهای وفادار و حضور گسترده بسیجیان در صحنه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب ساخت.

وی از برگزاری یادواره ۱۷۵ شهید شهرستان کوهبنان در پنجم آذر ماه خبر داد و گفت: در این مراسم خانواده شهید حدادیان روایتگری خواهند داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار