حجت الاسلام بهرامی گفت: پیشرفت در مسیر انقلاب بدون تقوا ممکن نیست، افرادی که بین نظام وانقلاب تفاوت قائل می شوند خطرناکترین اند.
کد خبر: ۹۰۸۰۹۶۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

 به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال وبختیاری ؛ به مناسبت هفته بسیج و هفته  وحدت، جمعی از  کارکنان سپاه ناحیه شهرستان  با امام جمعه اردل دیدار کردند.

دراین نشست سید محمود موسوی ، فرمانده سپاه ناحیه اردل با اشاره به برنامه های اجرایی در هفته بسیج بیان داشت: عطر افشانی قبور مطهر شهدا، برنامه شکوه مقاومت با تجمع سراسری بسیجیان در سطح سه نقطه ، اردل، دشتک، میانکوه ، برگزاری کارگاه ها ی آموزشی سبک زندگی اسلامی ، حضور در صبحگاه های دانش آموزی مدارس سطح شهرستان ودیدار با دانش آموزان، دیدار با امام جمعه شهرستان و استفاده از رهنمود های ایشان ، برگزاری نشست های بصیرتی در سطح پایگاه ها ی مقاومت بسیج از مهمترین برنامه های سپاه ناحیه اردل در هفته بسیج می باشد.

امام جمعه اردل ، حجت الاسلام بهرامی ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج و هفته وحدت عنوان کرد: یکی از ویژگی های اولیای الهی اخلاص در امور است وانسان هر چه به خدا نزدیکتر شود نشان از خالصتر شدن آن می باشد.

وی افزود: انقلاب ما از دین ونظام جدا نیست ، انقلاب یعنی اسلام و بدون اخلاص وپاکی جلو نمی رود و اگر می خواهد پیش برود باید پاکتر شود و مسئولین با اخلاص تر شوند.

بهرامی گفت: یکی از سفارشات ائمه اطهار در دعاهایشان اصلاح باطن است، یعنی خلوت وجلوَتشان یکی بود پس روش پیشرفت برای ما اخلاص و یکی بودن ظاهر و باطنمان است .  

ارسال نظرات