خبرهای داغ:
کشاورز گفت: بسیج تنها مجموعه ی فراگیری است که همه اقشار مختلف از زن و مرد و پیر و جوان، با گرایش ها و سلایق گوناگون در آن گرد آمده اند و این تنوع و تکثر در عین وحدت در ذیل عنوان بسیج، رمز همگرایی و وحدت زایی بسیج است . شکل گرفت و در عرصه های مختلف انقلاب نقش محوری و کلیدی ایفا کرد.
کد خبر: ۹۰۸۰۹۶۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

محمد کشاورز مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین گفت : بسیج یکی از مولفه ها و عناصر کلیدی انقلاب اسلامی است که جایگاه ممتاز و بی نظیری در ایجاد همبستگی ملی دارد. تشکیل بسیج بیست میلیونی ایده ای بود که به فرمان معمار خردمند انقلاب اسلامی حضرت امام روح اله(ره) از همان روزهای ابتدای انقلاب اسلامی شکل گرفت و در عرصه های مختلف انقلاب نقش محوری و کلیدی ایفا کرد.
کشاورز ضمن تبریک هفته وحدت و تقارن مبارک آن با هفته بسیج گفت : بسیج تنها مجموعه ی فراگیری است که همه اقشار مختلف از زن و مرد و پیر و جوان، با گرایش ها و سلایق گوناگون در آن گرد آمده اند و این تنوع و تکثر در عین وحدت در ذیل عنوان بسیج، رمز همگرایی و وحدت زایی بسیج است .
وی با اشاره به شعار امسال هفته بسیج به لزوم تبیین دست آوردهای بسیج در آستانه چهل سالگی انقلاب و موضوع وحدت آفرینی در کشور و جهان اسلام اشاره کرد و گفت امسال برخی از خبرگزاری ها و پایگاه های خبری میزگردهای تخصصی در مورد کارکردهای بسیج در زمینه های مختلف و نقش آن در وحدت آفرینی و همچنین حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع یمن پرداخته اند که حرکتی بسیار زیبا و قابل تقدیر است .
کشاورز اضافه کرد : نشست صمیمی برادران بسیجی اهل رسانه در روز چهارشنبه 30 آبان ساعت 15:30 عصر با حضور حجت الاسلام احمدی کارشناس ارشد سینما و رسانه و نشست صمیمی خواهران در روز پنجشنبه 1 آذر ساعت 10:30 صبح با حضور خانم اشدری رئیس مجمع جامعه زنان به همراه ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی توسط خانم دکتر فلاح متخصص زنان در همین برنامه ، از جمله برنامه هایی است که سازمان بسیج رسانه برای مخاطبین خود پیش بینی کرده است . اهالی پبشکسوت رسانه نیز در همین روز از سانس استخر شهدای مدافع حرم استفاده خواهند کرد .
مسئول سازمان بسیج رسانه قزوین با اشاره به نقش عملیات روانی دشمن از طریق رسانه های جبهه معاند اذعان کرد در ادامه برگزاری سلسله نشست های دفاع همچنان باقیست ، در روز شنبه 3 آذر ماه میزبان جناب آقای دکتر مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه کشور خواهیم بود تا در موضوع جنگ رسانه ها گفتگویی با اصحاب رسانه از ساعت 15 عصر در سالن جلسات شهید حسنپور (چهار راه بنیاد شهید سابق) داشته باشند.
افتتاح کانون بسیج رسانه امام رضا(ع) در شهر الوند هم از دیگر برنامه های سازمان در هفته بسیج است.
کشاورز در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات همه اصحاب رسانه استان در انعکاس مطلوب و به یادماندنی برنامه عظیم کنگره شهدا ، ضمن دعوت جهت شرکت در برنامه های سازمان بسیج رسانه اظهار امیدواری کرد تا با انعکاس اخبار امید بخش و واقعی از خدماتی که مجموعه سازمان بسیج مستضعفین در زمینه های عمرانی ، بهداشتی ، اقتصاد مقاومتی ، فرهنگی و ... و دیگر نهادها و ارگان‌های مسئول در کشور ارائه می کنند، دلهای مردم سرافراز کشورمان را شاد و باعث ناامیدی و یاس بیشتر دشمنان این مرز و بوم ولایی شوند .
1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها