خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان:

تفکر بسیجی و اندیشه انقلابی عرصه را در منطقه بر دشمن تنگ کرده است

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه به ویژه در دهه های اخیرتروریسم پروری باهدف حفظ سلطه بر منطقه از سیاستهای استکبارجهانی بوده است، گفت: تفکر بسیجی برآمده از انقلاب اسلامی، عرصه را در منطقه بر دشمن تنگ کرده است.
کد خبر: ۹۰۸۰۹۶۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان،  حمید دامغانی در نشست هم اندیشی فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان دامغان که در محل حسینیه شهدای گمنام سپاه ناحیه دامغان  برگزار شد اظهارداشت: گسترش تفکر جهان شمول انقلاب اسلامی در سطح منطقه امروز عرصه را بر دشمن تنگ کرده است، نفوذ فکری انقلاب و تولید قدرت‌های سخت و نرم عامل اصلی سردرگمی و استیصال دشمن است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه دشمن بالاخص در سالهای اخیر با شکل دهی و حمایت از تروریسم تلاش کرد احاطه سیاسی اقتصادی و نظامی خود در منطقه را حفظ کند، اضافه کرد:  حرکت روزهای اخیر مبارزان فلسطینی در غزه نمونه ای از شکست قدرت به ظاهر بزرگ نظامی اسرائیل غاصب و برتری تفکر الهی حاکم بر محور مقاومت است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند جنگ نمی شود یعنی دشمن نه شرایط اقتصادی، نه توان نظامی و نه روحیه جنگیدن دارد، خاطرنشان کرد: روحیه برگرفته از انقلاب اسلامی و تفکری برآمده از اندیشه بسیجی شرایط امروز جبهه مقاومت و پیروزی های ملت های مسلمان منطقه برابر تروریست‌ها را رقم زد.

دامغانی تصریح کرد: البته در داخل کشور کمی شرایط متفاوت است، با گروهی روبرو هستیم که چون از بصیرت بی بهره اند و خسته شده اند دل به مذاکره و لبخند دشمن بسته اند، این گروه معتقدند و می خواهند نشان دهند که ملت بزرگ ایران خسته و تسلیم شده است، حال آنکه مردم ما و به ویژه نسل جوان در راهپیمایی میلیونی اربعین و راهپیمایی 13 آبان با حضور باشکوه خود پاسخ آنها را دادند.

فرمانده سپاه استان سمنان بسیجیان را سرچشمه های اخلاص و معنویت و پشتوانه عظیم نیروی انسانی پرتلاش و خلاق کشور عنوان و خاطرنشان کرد: امروز باید برای پویایی و سرعت بخشیدن به حرکت رو به جلو بسیج، از ظرفیت‌های فکری و نیروی انسانی موجود استفاده بهینه و با برنامه شود.

وی با تاکید بر اینکه مسجد محوری باید شاخصه فعالیت پایگاههای بسیج و حلقه های صالحین باشد، اظهار داشت: مساجد به عنوان کانونهای معنویت و اخلاق همواره نقش خود را ایفا می کنند، ما باید هنر وصل کردن جوانان و نوجوانان را به مسجد داشته باشیم، حلقه صالحین که هدفش به نماز جماعت و حضور در مسجد ختم نشود بی شک دچار مشکل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها