همزمان با هفته بسیج ، سرهنگ محسن سهندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت : بسیج در همه عرصه ها آماده و گوش به فرمان منویات امام خامنه ای بده ، هست و خواهد بود .
کد خبر: ۹۰۸۰۹۴۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

برنامه های بسیج شهرستان زنجان در طول سال

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با تبریک هفته مبارک بسیج فعالیت های بسیج شهرستان زنجان در طول سال را بیان کرده و تصریح کرد : سپاه ناحیه زنجان طبق سر فصل ها و موضوعات مختلف بصورت برنامه ریزی شده در زمینه های مختلف از جمله اردوئی ، آموزشی ، علمی ، دفاعی ، امنیتی ، سازندگی و اجتماعی و... برنامه های مختلف در حدود 1200 عنوان را در سطح شهرستان زنجان برای مخاطبان خود از جمله بسیجیان و آحاد مختلف مردم اجرا می کند .

برنامه های سپاه ناحیه زنجان در طول هفته بسیج

سرهنگ محسن سهندی با اشاره به برنامه های اجرایی در طول هفته بسیج گفت : در هفته مبارک بسیج 800 عنوان برنامه با محوریت پایگاه های مقاومت ، حوزه ها و کانون های بسیج شامل مسابقات قرآن کریم ، برنامه های فرهنگی ، ورزشی ، نشست های بصیرتی ، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی ، مانور تیم های عملیاتی در سطح شهر بصورت گشت محله محور همزمان با سراسر کشور ، افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج ، غباروبی مزار مطهر شهدا ، دیدار با خانواده های معظم شهدا ، دیدار با رزمندگان و ایثارگران و پیشکسوتان بسیج و... برگزار خواهد شد.

بسیج و اقتصاد مقاومتی

 فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی افزود : بسیج بعنوان یکی از نهاد ها و نیروهای لبیک گو به منویات مقام معظم رهبری ، همواره بعنوان دنبال کننده و اجرا کننده فرامین شامخ امام خامنه ای (مد ظله العالی) بوده و هست و در این خصوص که یکی از دغدغه های مهم کلان و اساسی معظم له بوده بصورت عملی وارد عمل شده و با حمایت و تشکیل بنگاه های زود بازده مانند پروژه های پرورش قارچ،صنایع میوه خشک کنی ، اعطای وام در زمینه زنبورداری ، چاقو سازی و صنایع دستی و... قدم کوچکی در زمینه اقتصاد مقاومتی داشته است .

بسیج و محرومیت زدایی

سهندی در ادامه با بیان اینکه محرومیت زیبنده جامعه اسلامی نیست گفت : با توجه به منویات مقام معظم رهبری  محرومیت زدایی و سازندگی جزو وظایف بسیج است و در این زمینه فعالیت های خوبی انجام شده است . امسال 10 طرح محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر10 میلیارد ریال در دستور کار بسیج سازندگی سپاه ناحیه زنجان است که چندین طرح در هفته بسیج بهره برداری و افتتاح خواهد شد .

وی با اشاره به زحمات بی منت بسیجیان در این عرصه گفت : خط انتقال آب کشاورزی روستای سهرین با اعتبار 550 میلیون ریال ، خط انتقال آب کشاورزی روستای اورتابلاغ با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد ریال ، خط انتقال آب کشاورزی روستای حاج آراش با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد ریال ، ساخت مخزن آب شرب روستای میرجان با اعتبار 3 میلیارد ریال ، خط انتقال آب شرب روستای گلجه با اتبار 800 میلیون ریال ، خط انتقال و شبکه آب شرب روستای قزلوجا با اعتبار 700 میلیون ریال ، آبرسانی روستای کهاب با اعتبار 340 میلیون ریال ، ساخت مخزن آب شرب روستای نصیر آباد با اعتبار 650 میلیون ریال ، آبرسانی روستای قیطول با اعتبار 1 میلیارد ریال و چند پروژه ساخت خانه محروم در روستاهای آزاد علیا و سهرین و قره آقاج در حال اجرا می باشند .

کلام آخر

سرهنگ محسن سهندی فرمانده سپاه ناحیه زنجان در پایان از زحمات کلیه بسیجیان شهرستان زنجان گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل تلاش ، مجاهدت و ایثار انقلابی شهیدان و رزمندگان و بسیجیان در سایه ولایت فقیه بوده و این راه تا قیام حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت . وی با اشاره به روحیه بسیجی گفت : ولایت مداری معیار اصلی بسیج و بسیجی است و اخلاص ، همیشه در صحنه بودن و گوش به فرمان ولایت بودن و نیز بصیرت داشتن و عمل به هنگام و همچنین انجام وظایف برای کسب رضای خدا از معیارهای بسیجیان این شهرستان می باشد .

ارسال نظرات