فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه زنجان از اجرای 1200 برنامه همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۰۹۱۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

سرهنگ محسن سهندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  اظهار داشت: سپاه ناحیه زنجان برنامه‌های متنوعی را به مناسبت هفته بسیج در دست اجرا دارد.

وی با اشاره به اینکه 1200 برنامه در ایام هفته بسیج اجرا خواهد شد، تصریح کرد: این تعداد برنامه در قالب 40 عنوان برنامه اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زنجان با اشاره به نقش ارزنده بسیج در هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: باید با بهر‌ه‌گیری از رسانه‌ها خدمات و فعالیت‌های بسیج به عموم مردم اعلام شود.

سرهنگ محسن سهندی با اشاره به اینکه باید روحیه استکبارستیزی و جهادی در بین افراد جامعه افزایش یابد، تاکید کرد: افزایش شور و امید در جامعه از اهداف دنبال‌شده در بسیج است.

وی با اشاره به اینکه فرماندهان سپاه و بسیج با نماینده ولی فقیه در استان دیدار خواهند کرد و ادامه داد: محیط شهری نیز متناسب با ایام هفته بسیج فضاسازی می شود.

سرهنگ محسن سهندی با اشاره به برنامه های اجرایی در طول هفته بسیج گفت : در هفته مبارک بسیج 800 عنوان برنامه با محوریت پایگاه های مقاومت ، حوزه ها و کانون های بسیج شامل مسابقات قرآن کریم ، برنامه های فرهنگی ، ورزشی ، نشست های بصیرتی ، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی ، مانور تیم های عملیاتی در سطح شهر بصورت گشت محله محور همزمان با سراسر کشور ، افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج ، غباروبی مزار مطهر شهدا ، دیدار با خانواده های معظم شهدا ، دیدار با رزمندگان و ایثارگران و پیشکسوتان بسیج برگزار خواهد شد.

سهندی در ادامه با بیان اینکه محرومیت زیبنده جامعه اسلامی نیست گفت : با توجه به منویات مقام معظم رهبری  محرومیت زدایی و سازندگی جزو وظایف بسیج است و در این زمینه فعالیت های خوبی انجام شده است . امسال 10 طرح محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر10 میلیارد ریال در دستور کار بسیج سازندگی سپاه ناحیه زنجان است که چندین طرح در هفته بسیج بهره برداری و افتتاح خواهد شد .

وی با اشاره به زحمات بی منت بسیجیان در این عرصه گفت : خط انتقال آب کشاورزی روستای سهرین با اعتبار 550 میلیون ریال ، خط انتقال آب کشاورزی روستای اورتابلاغ با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد ریال ، خط انتقال آب کشاورزی روستای حاج آراش با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد ریال ، ساخت مخزن آب شرب روستای میرجان با اعتبار 3 میلیارد ریال ، خط انتقال آب شرب روستای گلجه با اتبار 800 میلیون ریال ، خط انتقال و شبکه آب شرب روستای قزلوجا با اعتبار 700 میلیون ریال ، آبرسانی روستای کهاب با اعتبار 340 میلیون ریال ، ساخت مخزن آب شرب روستای نصیر آباد با اعتبار 650 میلیون ریال ، آبرسانی روستای قیطول با اعتبار 1 میلیارد ریال و چند پروژه ساخت خانه محروم در روستاهای آزاد علیا و سهرین و قره آقاج در حال اجرا می باشند .

وی با بیان اینکه در ایام هفته بسیج چندین پروژه محرومیت زدایی افتتاح خواهد شد، اعلام کرد: اعزام پزشک به روستاهای محروم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان زنجان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زنجان از اجتماع بسیجیان زنجانی همزمان با روز پنجم آذر ماه خبر داد و ادامه داد: در حاشیه این اجتماع برنامه‌های فرهنگی مختلفی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات