در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جلسه ستاد رسانه ای بزرگداشت انقلاب اسلامی استان در محل صداوسیمای مرکز زنجان برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۸۰۸۶۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان امروز در نشست ستاد رسانه ای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان با تاکید بر تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب ، این مهم را یکی از وظایف اصحاب رسانه استان دانست.
لطیفی با تاکید براینکه قلم زدن اصحاب رسانه در حوزه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای خنثی کردن توطئه های دشمنان تاثیرگذاری زیادی دارد، افزود: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان مرهون عنایت خداوند متعال ، صاحب عصر امام زمان (عج) ، رهبری های مقام معظم رهبری و شجاعت ملت قهرمان ایران است.
وی با بیان اینکه رویکرد رسانه ملی در تولید برنامه ها در 4 حوزه دین ، اخلاق ، امید وآگاهی است از تولید و پخش برنامه هایی با موضوع امیدآفرینی ، شادابی و نشاط در شبکه استانی اشراق خبرداد.
رئیس ستاد رسانه ای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه آشنایی نسل جدید با گفتمان انقلاب اسلامی در شرایط کنونی جامعه ضروری است، گفت: نقش بی بدیل رسانه ها در انجام این رسالت خطیر بر کسی پوشیده نیست وعمل به این مهم میتواند علاوه بر ایجاد امید در جامعه ، توطئه ها و شیطنتهای دشمنان نظام را خنثی کند.
لطیفی با اشاره به اینکه تبیین مناسب و شایسته دستاوردها و رویش های انقلاب برای مردم یکی از رسالتهای اصلی رسانه هاست گفت: پیشرفتهای همه جانبه ایران در حوزه های علمی همچون پزشکی ، نانو ، شرکتهای دانش بنیان و حوزه کشاورزی، دفاعی و صنعتی از برکات انقلاب اسلامی ایران است که باید برای مردم تشریح شود.
وی با اعلام اینکه شبکه اشراق برای دهه فجر امسال برناامه های گوناگونی را تدارک دیده است گفت: با توجه به تقارن ایام فاطمیه با ایام الله دهه فجر برنامه های شاد تولید شده قبل از شروع ایام الله دهه فجر پخش خواهند شد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان افزود: مستندهای سید عشق ، انقلاب زنجان ، دستاوردهای 40 سال افتخار ، زمستان سبز ، روئیدن در آتش ، انقلاب اسلامی ، ما میتوانیم ، برمدار شتاب و فیلم های داستانی ، کوتاه ، تله فیلم وهمچنین تهیه برنامه دستاوردهای انقلاب در استان بهمراه مصاحبه با استانداران سالهای بعد از انقلاب در زنجان از برنامه های تولید سیما است که در این ایام پخش خواهد شد.
لطیفی همچنین تاریخ شیدایی ، مستند اولین راهپیمایی زنان در زنجان و گفتگوی 57 شهدای انقلاب زنجان را از برنامه های تولیدی حوزه صدا و تهیه 22 عنوان گزارش خبری با موضوع انقلاب و دستاوردهای انقلاب همراه با گزارش هایی که هم اکنون در حال تولید و پخش است را از برنامه های معاونت اطلاعات واخبار این مرکز اعلام کرد .
وی با بیان اینکه 6 موسیقی برای 40 سالگی انقلاب تولید شده است از تهیه 79 کار متفاوت موشن گرافی ، کلیپ ، ویدئو وعکس نوشت را از تولیدات فضای مجازی این مرکز خبرداد.
در این جلسه همچنین معاونان سیما ، صدا ، خبر و فضای مجازی رسانه استانی پیشنهادات خود را برای تعامل بیشتر با خبرگزاریها و روزنامه های استان بیان کردند.
در دامه این جلسه همچنین مسئولین خبرگزاری ها و خبرنگاران حاضر در جلسه هم هر یک به بیان نظرات ، پیشنهادات خود را برای همگرایی رسانه های استان در راستای تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی پرداختند ‌.

ارسال نظرات