به مناسبت هفته بسیج "میز خدمت" بسیج با هدف ارائه خدمت بی‌منت، پیگیری مطالبات و مشکلات مردمی و پاسخگویی مسئولان به این مطالبات در مسجد غدیریه شهرستان نظرآباد تشکیل شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۸۵۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به مناسبت هفته بسیج "میز خدمت" بسیج با هدف ارائه خدمت بی‌منت، پیگیری مطالبات و مشکلات مردمی و پاسخگویی مسئولان به این مطالبات در مسجد غدیریه شهرستان نظرآباد تشکیل شد.

برپایی میز خدمت در مسجد غدیریه شهرستان نظرآباد به همت فرماندهان حوزه های ادارت ، حوزه ۷۱۱ بسیج ، بسیج رسانه سپاه ناحیه نظرآباد و با حضور فرمانده سپاه شهرستان ، دادستان و شهردار شهرستان نظرآباد برگزار شد .

این طرح در مسجد غدیریه این شهرستان اجرا و راهکارهای پیشنهادی در خصوص برطرف نمودن مشکلات مردم بررسی شد و مردم از نزدیک مشکلات خود را بازگو کردند.

فرمانده سپاه شهرستان نظرآباد با بیان اینکه مردم ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و مسئولین در تمام سطوح باید پاسخگوی آنها باشند، افزود: برنامه "میز خدمت، خدمت بی‌منت" تاکنون با حضور تعدادی از مدیران برای پیگیری مشکلات مردم در شهرستان نظرآباد با هماهنگی مجموعه سپاه نظراباد ، سازمان بسیج سازندگی و معاونت بسیج مساجد و محلات اجرا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها