خبرهای داغ:
بسیجیان، خانواده شهدا، جانبازان، مسئولین و پاسداران شیروان با امام جمعه شهرستان به مناسبت آغاز هفته بسیج و هفته وحدت دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۸۰۸۳۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ بسیجیان، خانواده شهدا، جانبازان، مسئولین و پاسداران شیروان با امام جمعه شهرستان به مناسبت آغاز هفته بسیج و هفته وحدت دیدار کردند.

حجت الاسلام کوثری امام جمعه شیروان در جمع بسیجیان گفت: هفته بسیج امسال با شعار محوری بسیج مظهر ایستادگی ، پیشرفت ، وحدت و خدمت می باشد که مصادف شده با هفته وحدت که این تقارن زیبا را به همه مردم و بسیجیان تبریک عرض می نمائیم.

وی افزود: بسیجیان درس خود را از سیدالشهدا آموخته اند و دارای روحیه جهادی اند و این روحیه تنها در عرصه‌های جنگ و مبارزه نیست بلکه در تمام عرصه‌های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی مشهود است.

کوثری ادامه داد: بسیج یک مجموعه‌ای است که فراگیر است، چون در مجموعه اش محدودیتی وجود ندارد و زن و مرد و پیر و جوان در تمام سطوح باهم با دشمن مبارزه میکنند و به خاطر آن پویا و چالاک عمل می‌کنند، چون درهر قالب موردنیاز به عنوان موتور متحرکه می‌توانند حرکت دهنده باشند.

سرهنگ اکبری فرمانده سپاه ناحیه شیروان نیز با گرامیداشت ایام الله هفته بسیج بیان کرد: بسیج درآستانه چهلمین سالگرد تشکیل انقلاب اسلامی خدمات و دستاورد های بزرگی را کسب نموده است و مهمترین آزمون و امتحان که بسیج، وجود خود را با آن آغاز نمود دفاع مقدس بود و هشت سال دلاورمردی نمود.

وی با اشاره به خصوصیات بسیج و بسیجی تصریح کرد: اولین و مهمترین خصوصیت بسیج و بسیجی حرکت داوطلبانه و مخلصانه و مجاهدانه است که ارزش های دینی و مبتنی بر ولایت مداری در بتن همین ویژگی ها می باشد و کارکرد بسیج درمنظر اجتماعی فریضه امر به معروف و نهی از منکر می باشد و البته این حضور و فرهنگ بسیجی نوعی امر به معروف است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها