جانشین سپاه شهرستان چابهار گفت: بعد از گذشت چهار دهه از استقرار نظام جمهوری اسلامی، همچنان شاهد رشد و بالندگی آن و حتی ارسال ارزش‌ها و باورها و آرمان‌های انقلاب به دیگر نقاط دنیا هستیم.
کد خبر: ۹۰۸۰۸۳۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، سرهنگ پایدار غلامرضا مولایی، جانشین فرمانده سپاه شهرستان چابهار در نشست روشنگری که با همت بسیج ادارات شهرستان و جمعی از مسئولین ادارات و بسیجیان برگزار شد، با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل اظهار کرد: بسیج هدیه الهی به انقلاب اسلامی است و این نهاد در همه صحنه‌های سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، حضوری حماسی و تعیین کننده داشته و سبب پیشرفت نظام اسلامی در همه عرصه‌ها شده است.

وی افزود: روحیه و رویه جهادی توانسته توطئه‌های 40 ساله دشمن علیه نظام اسلامی ایران را شکست دهد.

سرهنگ مولایی با بیان اینکه تفکر، روحیه و رویه بسیجی، آمریکا و دشمنان اسلام را به زانو درآوده است ادامه داد: بسیج با خنثی سازی و شکست توطئه‌های دشمنان، روح امید در جهان اسلام را تقویت کرده است.

جانشین سپاه چابهار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی به ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در کشور، بیان کرد: برای تحقق این مهم باید دایره بسیج را گسترش دهیم و با ترویج تفکر و روحیه بسیجی نوجوانان و جوانانی ایثارگر تربیت کنیم.

این مسئول گفت: مسئولین باید قدر بسیج را بدانند و در همه حوادث تنها چیزی که انقلاب را نجات می دهد بسیج است.

مولایی افزود: سپاه در سال های گذشته تاکنون در جنوب سیستان و بلوچستان با مدرسه سازی، استغالزایی، ساخت خانه محروم، ساخت سالن ورزشی و کمک به آسیب دیدگان سوانح طبیعی نظیر سیل نشان داده است که همواره یاور محرومان و مستضعفان است.

وی از نقش‌ تأثیرگذار و انکارناپذیر بسیج و بسیجیان در عرصه‌های سازندگی و سرعت بخشیدن به روند پیشرفت کشور و اقتصاد مقاومتی را از کارکردهای این نهاد مردمی قلمداد کرد و گفت: تردیدی نیست عملیات روانی و هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان علیه بسیج، بسیار زیاد است ولی بسیجیان مخلص همیشه در صحنه‌ در مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های زنجیره‌ای آنان ایستاده اند.

ارسال نظرات