رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان مرکزی:
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان مرکزی بسیج وحدت‌آفرین را نماد اراده و اخلاص مسلمانان دانست و گفت: بسیج نهادی مردمی و ملی است که می‌تواند مسیر وحدت و یکپارچگی میان امت اسلامی را هموار کند.
کد خبر: ۹۰۸۰۸۱۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ یوسف حجت‌پور رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان مرکزی ضمن تبریک هفته وحدت و هفته بسیج، گفت: تقارن هفته‌ وحدت و هفته بسیج فرصت مغتنمی برای مردم، علما، فرهنگیان و شخصیت‌های دلسوز جامعه است تا پایه های وحدت را در جامعه تحکیم ببخشند.

وی با بیان اینکه  بسیج نهادی مردمی و ملی است که می‌تواند مسیر وحدت و یکپارچگی میان امت اسلامی را هموار کند، افزود: نقش بسیج در نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم و اساسی است و در مواقع بحران و حساس می‌توان به ارزش بسیج پی برد، گفت: حضور بسیج در عرصه‌های مختلف باعث استحکام این نظام است.

وی افزود: بسیج از یادگاران ارزشمند امام راحل است و طبق فرمایش حضرت امام خمینی(ره) اخلاص، محبت و ایثار بسیجیان بزرگترین افتخار و این بالاترین ارزشی است که بسیجیان با روحیه بزرگ و قلب سرشار از ایمان و اخلاص و روح شهادت طلبی خود بدان دست یافته اند.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان مرکزی تصریح کرد: همانگونه كه ما ارزش نيروی بسيج را می‌شناسيم دشمنان نيز اين نيرو را خوب شناخته‌اند و اهميتش را درک كرده‌اند.

حجت‌پور در ادامه با تاکید بر اینکه دشمنان به خوبی می‌دانند كه بقاء‌ انقلاب اسلامی مرهون نيروی بسیج است، گفت: دشمنان درک کرده‌اند که برای تضعيف اين انقلاب نيز بايد اين نيرو را تضعيف کنند. از این‌رو بایستی در راستای ترویج فرهنگ بسیج در جامعه کوشید.

وی به برنامه‌های تدارک دیده شده توسط بانک مهر اقتصاد استان مرکزی در این هفته اشاره و تصریح کرد: دیدار با امام جمعه، گلباران قبور شهدا، دیدار با تعدادی از خانواده شهدای استان از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در سطح استان در این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات