سید ساجد یعقوبی
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در گفت و گو با «بسیج»؛
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بسیج در تمام عرصه‌هایی که انقلاب و نظام نیاز داشت حضور پیدا کرده و عرصه‌های مختلف علمی فرهنگی امنیتی دفاعی توسعه و پیشرفت محرومیت زدایی اقتصادی همه زمینه‌هایی که مورد نیاز بود وارد شده است
کد خبر: ۹۰۸۰۷۷۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
حضور بسیج در تمامی عرصه‌های انقلاب و نظام/ بسیج برخواسته از متن جامعه است
 
سردار سردتیپ دوم پاسدار فرهنگ مستعدحصاری در گفت و گو با خبرنگا خبرگزاری بسیج اردبیل اظهار داشت: هفته بسیج که از ۲۹ آبان ماه تا ۵ آذر ماه همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز گرامی داشته می‌شود برنامه‌های مرتبط با این هفته در سراسر استان اردبیل حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: بسیج در تمام عرصه‌هایی که انقلاب و نظام نیاز داشت حضور پیدا کرده و عرصه‌های مختلف علمی فرهنگی امنیتی دفاعی توسعه و پیشرفت محرومیت زدایی اقتصادی همه زمینه‌هایی که مورد نیاز بود وارد شده است، چون بسیج برخواسته از متن جامعه بود خدمت و برای مردم و نظام اسلامی کرده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور خبر داد و بیان کرد: در این زمینه نیز برنامه‌ریزی منسجمی انجام یافته تا نیرو‌های مختلفی به این مناطق اعزام شوند.

مستعدحصاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هفته بسیج گفت: ما قدردان خون پاک شهدا هستیم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالتی خطیر و حساس است.

وی از برگزاری ۱۵۰ یادواره شهدای والامقام در استان خبر داد و تصریح کرد: زنده نگهداشتن نام و یاد خاطره شهدای والامقام بسیار مهم است تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بسیج یکی از دستاورد‌های بزرگ امام راحل بود که همیشه نقش تاثیرگذاری در جامعه داشته است.

وی از ورود بسیج در حوزه تولید و اقتصاد مقاومتی و دانش خبر داد و افزود: بسیج در عرصه‌های دفاعی و امنیتی نیز تاثیرگذار بوده است.

مستعدحصاری با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی گفت: این رزمایش نیز به صورت باشکوه و منظم برگزار شد و نمایشگاه هفته دفاع مقدس برای آشنایی مختلف مردم با فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته شده است.
ارسال نظرات