به مناسبت هفته بسیج؛

15 گروه جهادی جهت محرومیت زدایی وارد مناطق محروم زابل شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زابل گفت: این گروه های جهادی با ویزیت رایگان ، واکسیناسیون دام و همچنین ، کمک به محرومیت زدایی در طرح های اقتصاد مقاومتی و همچنین عمرانی وارد روستاهای زابل شدند.
کد خبر: ۹۰۸۰۷۶۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زابل گفت: به مناسبت هفته بسیج ۱۵ گروه جهادی با ۳۲۰ نفر عضو جهت خدمت رسانی به مردم سیستان به مناطق مختلف شهرستان زابل اعزام شدند.
 
وی افزود: این گروه‌های جهادی با ویزیت رایگان، واکسیناسیون دام و همچنین، کمک به محرومیت زدایی در طرح‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین عمرانی وارد روستا‌های زابل شدند.

سرهنگ پاسدار ثمره حسینی بیان کرد: در محله رسالت زابل نیز یک گروه جهادی جهت نوسازی پارک محله‌ای فعالیت خود را آغاز کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل گفت: در این گروه‌های جهادی تمامی اقشار بسیج اعم از بسیج جامعه پزشکی، طلاب، اداری خواهران محلات و ... شرکت دارند تا بتوانند قدمی بزرگ برای زدودن غبار محرومیت بردارند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: همچنین امروز بیش از ۱۰۰ نفر از بیماران نیازمند شهرستان زابل در محله حسین آباد ویزیت رایگان دریافت کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار